Що за закуска е това?

img_0.16585468672840886.jpg

Въпреки, че късно се сетих, все пак ще споделя с вас ЩО за закуска е това. Обичам да се храня здравословно и това ме кара да се интересувам постоянно, ЩО е нужно на организма за правилното му функциониране. Едно от най-важните за мен правила, които спазвам е храната която поглъщам да е с равно количество и много богата на нутриенти. За тези които не знаят какво е това, ще поясня:

На снимката, която виждате има следните продукти:

  • Мед
  • Банан
  • Фъстъчено масло
  • Меденка от БИО лимец
  • Кълнове от пшеница на прах

Сигурно вече се досещате за второто ми най-важно правило, което почти винаги успявам да спазя. Да, това е продуктите да са домашни или ако не са, те да бъдат с максимално ниво на чистота и ясен произход! Пример са продуктите, които ви показвам.
Фъстъченото масло е поръчано от страничка в инстаграм, от българска фирма, която произвежда маслото от 100% обезсолени фъстъци. Хората стоящи зад фирмата са много добросърдечни и правят продуктите си с много любов!

https://instagram.com/nuts_heaven?utm_medium=copy_link

Същото смея да кажа и за Меденката произведена от БИО лимец от фирма Билкария, която е причината за разпространението на лимец в България. Др. Емил Елмазов, който вече не е сред нас, стои зад рецептата и качеството на продуктите. Аз имах честа да работя с този стойностен човек и съм видял със собствените си очи целия процес от суровините през производството до продажбите на техните продукти и ви гарантирам, че щом пише, че в самата меденка има мед, значи наистина има, поради причината, че лично аз носих тенекиите с мед, който се използва за производството.

https://www.bilkaria.net/bg/

Медът на снимката е произведен от моето семейство. И още нещо, пасището на пчелите е на изключително чисто място в гората и медът е разнообразен в зависимост от периода в който се вади.
Банана за съжаление няма как да е отгледан в домашни условия. Но въпреки това се старая да купувам само от марките Dole и Chiquita.
Преди всичко денят ми започва с чаша гореща вода с разтворените на прах кълнове от пшеница на марката Faberlic. Тя също е насочена към натуралните продукти. Вкусът е идентичен с това да здъвчеш стрък зелена тревичка.
Обичам също и тънкостите, като например когато бъркам в бъркана с меда, задължително да използвам дървена лъжичка, за да не се разваля качеството му. Лъжичката е закупена от щанд на Беглика фест, от човек който я импрегнира на място специално за мен и Ели.
Задължително да започвам първо с течностите е едно от следващите ми правила. Така не затормозявам стомаха. Ако се погълнат течностите след храна, се разреждат стомашните сокове и храносмилането се забавя и усложнява.

Sort:  

Много хубава Закуска за шампиони, 🤍💚❤️🤗🙏

Старая се максимално!

Браво, човек!
Изкефи ме максимално!
Придобих и информация за продукти,които и аз харесвам, но не съм знаела от къде да си закупя!
Казвам не за първи път, че човек е това с което се храни! Храната ти е чиста и балансирана! Трябва да се храним за да живеем, а не да живеем за да се храним!
Млади хора, яжте чиста и вкусна храна, и винаги ще сте здрави!

Радвам се, че съм спомогнал за откритието ти! Това ми беше и целта! Дано стигне до повече нуждаещи се хора. Нека се храним подобаващо!!!

Congratulations @teodor.borisov! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 300 upvotes.
Your next target is to reach 400 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Day - December 1st 2021 - Become an Orca!