Ей в това е истината 😜

in Ecency Bulgaria3 months ago

Добро утроооо. 😄😄😄😄😄😄
Спали,не спали,заспали време е за ставане. И както наскоро някъде мярнах в коментарите, че изведнъж всички се разготвихме 🍛🍜🍝🥧🍮🍵че и аз така.😜😜😜😜😜😜
Ами то в това време какво друго ни остава на обикновените хора.....стоим си на топло, гледаме телевизията,, разказваме си истории в ЕСЕНЦИто 😅😅😅😅🤭 и хлопаме тенджерите.....нещо такова правим. Ами така де.....
Та по този повод да ви представя вчерашната ми гозба.....

Еееее в това е истината......вервайте ми.😜😅😇🤣
Какво да ви кажа, такава вкусотия не сте опитвали. 💕💕💕💕💕💕💕💕 Дали е капама или зелник или с друго име я наричат тази гозба не знам, ама у дома е на голяма почит. Да ви кажа честно ей това се казва селска идилия. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Още от вратата в къщи мирише на готвено кисело зеленце и лучец, обаче аз си бях наляла вече чаша винце и хич не ми беше зле. Който не му харесва миризмата да не ми души пред вратата....така де. Ще ми развалят рахатлъка.
А в къщи домочадието не протестира, доволно похапват в чинийките.....
😅😜🤣🤩🤭🤪😋😍
Еееее това беше, дано ви развеселих за добро утро.
Желая приятен и усмихнат ден на всички
🙋‍♀️🤩😘😜😅😇🕺💕🍜🥂 и чао от мен, че май ми е време за кафенцето вече. ☕☕☕☕☕

Sort:  

Изглежда страхотно! Поздравления за старанието в готвенето и че споделяш с нас. За активноста ти в групата! 🤗Много забавно разказан пост! 🤗💪🤍💚❤️🙏

🤣🤣🤣🤣🤣 благодаря ти

Чак ми домириса на таз вкусна манджа 😁💕😂😂😂.
Ти си мое вдъхновение в кухнята!
Благодаря!
Страхотна сиииииииии💕
Ето и моята гозба😊😁💕

Оооооо добра идея. Картофена яхния с мръвки ли е това ????

Без......У нас готвим 90% без месо, но си хапваме домашно, ако ни се прияде😁💗😊. Аз предпочитам да не ям месо. Не ми липсва😁

Много добре....у дома сме мръвкари обаче. Без месце не можем нещо😁

Мама, казваше същото.
Обаче с времето и живота с внука и, който не яде месо и тя се промени!
Все по рядко яде месо и хапва по малко, считайки че организма и си знае нуждите!
😁💗😁💗😁💗💫

👏👏👏👏👏

💗💗💗💗💗