Моята тортатаааа 🎂😅

Здравейте на всички от нашата общност. 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️
Днеска искам да ви представя моето творение 😅🎂🎂🎂🎂🎂 ТОРТАТАААА
Първо ще направя едно уточнение. Лесна е, нооо .....винаги има едно "НО". Трябва време до пълната и готовност или по точно до момента в, който може да се хапва от нея . Да не се отплесвам за сега повече , че ме чака бая писане... Та такаааа. В понеделник я започнах тази хубавица и във вторник я завърших... по надолу ще разберете защо. Ето ви първо няколко снимки после обяснението😉😄😁

"МОЯТА ТОРТА" не се пече и затова е една от любимите ми. Надявам се със снимките да съм събудила любопитството ви и да се решите да си я направите някой ден.
Ето и подробно как я приготвям аз.

НЕОБХОДИМИ ПРОДУКТИ:
бисквити обикновени 400гр., орехи 150гр., краве масло 200гр., шоколад 400гр., сладкарска сметана 1л., прясно мляко 1л. ,захар 300гр., какао нескуик, желатин 6п.от по 10гр., 1 ванилия, декорация шоколад за отгоре на тортата и форма, която се разкопчава.

ПРИГОТВЯНЕ:
Първото нещо ,което направих беше да строша бисквитките и орехите в една купа. Вече натрошени им добавям разтопеното предварително масло и 3с.л. от прясното мляко.
Обърквам всичко това и го изсипвам във формата, която съм подготвила. Моята форма е силиконова със стъклено дъно, лесно се разкопчава и вади, затова си я харесвам. Така след като съм изсипала в нея сместа , я попритискам и подравнявам хубаво и слагам в силно загрята фурна за около 5мин.за да се спои всичко хубаво. През това време разтопявам шоколада с 1 супена лъжица краве масло, което съм си отделила предварително , да не го сложа при натрошените за блата бисквити. Разбърквам да се получи кремообразна смес, добавям и 2с.л прясно мляко. С тази смес намязвам обилно блата веднага след като го извадя от фурната. Оставям настрани и се заемам със желираните кремове, които са три- бял, бежов и кафяв.
Белият се прави така: От 500мл.сметана и 2 п. желатин. Изсипвам сметаната в една купа. Разтварям желатина в чаша с малко вода да набъбне. После го втечнявам в микровълновата за около половин минута. След това изсипвам втечнения желатин при сметаната, разбърквам хубаво и веднага изсипвам във тортената формата . Слагам в хладилника за 2часа да стегне.
Бежовият се прави така: От 1литър прясно мляко се смесва с 300гр.захар и 1 ванилия и тази смес се изварява на котлона докато остане наполовина, като се поразбърква често. Накратко прави се сгъстено мляко. В големите вериги може и да го има готово, но аз си го правя. Когато е готово става с карамелен цвят и е леко сгъстено. На вкус също е карамелено. Ако е по гъсто станало като го махна от котлона му добавям няколко лъжици от сметаната за да е по лека гъстотата му. Отново разтварям 2п.желатин по вече познания начин, втечнявам го и го прибавям към карамелуния крем. Разбърквам енергично да се смеси и отново изсипвам във формата. Оставям пак 2ч.да се стегне в хладилника.
Кафевият се прави така: От 500.сметана, 2 или 3 с.л. от разтопения шоколад, които съм отделила предварително, 2с.л какао нескуик и 2 п.желатин.
В една купа съм смесила сметаната, шоколада и какаото. Отново добавям към сместа 2п. втечнен желатин , обърквам и изсипвам във формата и слагам пак за 2 часа в хладилника.
Това е в общи линии. След това разкопчавам и изваждам вече готовата торта и декорирам отгоре с нарязани парчета шоколад.

Някой според мен важни неща , които трябва да знаете за приготвянето на тази торта. Първо всеки желатинов крем се изсипва във формата ако са минали минимум 2 или повече часа на стягане в хладилника . НЕ ПО РАНО!!! За да се е стегнало хубаво иначе като разкопчеете формата за да я вадите ще се разпадне. Второ към всеки крем слагам минимум 2п.желатин, а понякога и 2и1/2 понеже някой фирми правят желатин в по малък грамаж. Трето формата ви трябва да уплътнява хубаво с дъното,за да не протече когато наливате крема. Освен това всички пропорции са съобразени с моята форма която е 2,5 литрова, ако беше друга големина и пропорциите щяха да са други. Последното уточнение, в тази използвах орехи и цял шоколад. Предишни пъти съм я правила с лешници и течен шоколад. Може да се импровизира и с други продукти.
Ееееее ако не сте се стреснали от толкова много писане, пробвайте да си я направете. Повярвайте ми. НЯМА ДА СЪЖАЛЯВАТЕ!!! БАЙ БАЙ🙋‍♀️😉😄👌

Sort:  

Наистина е така @koychev22, не е трудно. С търпение и желание всеки може да я направи.....а после всяко усилие ще е добре възнаградено с вкусно похапване на торта.😉👌🎂😅

Мале, Мале това е стротно сладък пост. Поздравления уникална тортичка 🎂😍📸🇧🇬

Ако жената я започне в понеделник, вторника няма да го дочакам 😀 ще я препоръчам да направи да пробвам и аз 🙂

😄😂😁 може и да не го дочакаш наистина

Истински шедьовър на изкуството
@tipu curate 🙏

Благодаря много 🙏🙏🙏

Изглежда доста вкусна

И е вкусна, може и сам да се убедиш 👌👍

Изглежда ПРЕКРАСНООООО!
Браво на МАЙСТОРА!
Сега трябва да я правя и аз.🧐😊💕Тази вкусотия не трябва да се пропускаааааа💕💕💕💕

Браво на теб. Такъв ентусиазъм не е за пренебрегване.Сигурна съм че ще се справиш блестящо👌❤

Хахаха! Дано 💗💗💗