Тирамису ли или не🤭🎂

in Ecency Bulgaria3 months ago

Добър вечер приятели.🙋‍♀️😘😜🎂
За храната може постоянно да се правят постове📃📃📃.....поне според мен. Понеже всеки ден се прави нещо нова за хапване в къщи. У нас е така поне. Та по тази повод отново сме на сладичко.🎂
Направих неща кото тирамису. 🎂🎂🎂💕💕💕Различното е че бисквитите ги топя в мляко, а в крема освен маскарпоне и сметана има парчета бял шоколад.
Еееееевоалаааа.....🤩🤩🤩🤩😍😍😍💕💕💕💕

Лека вечер от мен групичка и да ви е сладко
🙋‍♀️💕🎂😘🤩😍🥰🤭🙏🙏🙏

Sort:  

Мале любимото ми тирамису! Аз го правя много добре, по рецепта на @elkakoycheva 😁

Рецептата, която аз имам е от един италианец, с когото работех.
Тази, която тук е представена, може би е по вкусна, защото е плод любовта на една жена към семейството и, за което всеки ден приготвя вкусна храна, изпълнена с много емоции💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Красота!💐💐💐🌹🌹🌹🙋🙋🙋

Варианти бол.....дори съм пробвала и с крема сирене вместо маскарпоне 😁😁

Един от любимите ми десерти е именно тирамису. Интересно ми е, защо никога досега не съм го правила! Знам, че не е трудно, но не съм се сещала да го приготвя вкъщи! Изглежда вкусно! Браво!😍🤩💐🌹🙋😻🌺

Да ти призная Танче,правила съм и оригиналната рецепта с кафе и коняк дето е,обаче по не ми харесва от тази сега. Пробвай я ,лесна е😘💕🤩

Ще си запиша да си купя маскарпоне, че в наше село не продават! Иначе другите продукти са налични! 😻😍🤩🌺💐🌹🙋🙂🍀

👍🤗🙏😘🙋‍♀️