Вечеря и закуска😁😁😁

in Ecency Bulgaria3 months ago (edited)

Добро утроооо. 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️Който още спи да става😁😁
Снощи правих пуишко с жълт ориз. .
Беше за вечеря снимах за да ви покажа .

Но ми се доспа много, с тия нощни смени и не качих нищо. А това е закуската тоя сутрин.
Филийкиииии🧇🧇🧇🧇

Хайде вече всички станахме, време е да закусим .
А сега хубав ден на всички ви, че вече пак ми се доспива 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️мисля да полегна пак😁😁😁

Sort:  

Хахахаха, добре,че не заспа, докато пишеш постааа!😍😀Това е в рамките на шегата, знам колко уморителни са нощните смени! А оризът с куркума ли го приготви Чудесно изглежда!💐🙋🍀🌹🌷

Ей опасна си ти, нищо не мога да скрия от тебе. С куркума е да, позна от раз.🤩

Хахахаха, и аз обичам ориза с куркума, става хем интересно на цвят, хем вкусно! За този, който обича ориз де! Аз мога да ям всеки ден ориз и не ми омръзва!🌹🙋🌷

Еййй чак всеки ден ,ще заприличаш на китяйче

И Паруш ми мърмори същото, само като види ориз и лошо му става! Спокойно, за него приготвям и нещо друго, например риба, която пък той обожава!😂И така настава мир и разбирателство между половете!🤣🤩😂

Супер....магьосница си ти и като му разкажеш някоя история от твоите и край. Омагьосан е . Мисля да те кръстя ШЕХЕРЕЗАДА.

Хахахаха! 😃😂😀