EAGLE HEAD DRAWING / KARTAL KAFASI ÇİZİMİ

in Sketchbook4 years ago (edited)

20200513_194747-01.jpeg

Merhaba Arkadaşlar,

Yeni bir çizimle sizlerleyim. Bugünkü çalışmamda bir kartal kafası vardı. Ilk defa bir siyah tükenmez kalem kullanarak resim yaptım.

Hello Friends,
I am with you with a new drawing. In my work today there was an eagle head. It was the first time I painted using a black ballpoint pen.

1-Öncelikle kartalın gözünü çizerek resmime başladım. İçten dışa doğru çizerek gözü tamamladım.

1-First of all, I started my painting by drawing the eagle's eye. I completed the eye by drawing from the inside out.

20200513_201816.jpg

2- Bir sonraki aşamada gagasını ve kafasını çizdim.

2- In the next stage, I drew his beak and head.

20200513_201602.jpg

3- Bu aşamada kartalın alt kısmındaki tüyleri ve diğer detayları tamamlayıp çizimi bitirdim.

3- At this stage, I completed the feathers and other details on the lower part of the eagle and finished the drawing.

20200513_201441.jpg

4- Son aşamada ise gagasını ve gozlerini renklendirip çalışmamı sonlandırdım. Umarım beğenirsiniz.

4- At the last stage, I ended my work by coloring the beak and eyes. I hope you will like it.

20200513_201231.jpg

20200504_052710.png

Daha önceki çizimlerimi de görmek için aşağıdaki linklere tıklayabilrsiniz. Eğer çizimlerimi beğendiyseniz, beni takip edebilirsiniz. Düşüncelerinizi yorum yazmayı unutmayın.

To see my previous drawing on the black paper click the links below, If you like my drawings feel free to follow and upvote. Comments are highly appeciated.


Cat Drawing On A Black Paper
God of war - Kratos
Cow Head
Crying child



Başka bir çizimde görüşmek dileğiyle. Hoşçakalın.

Hope to see you in another drawing. Goodbye.

signature.png

Sort:  

Cok guzel olmus hocam ellerinize saglik

Çok teşekkür ederim @benyamin. Beğenmene çok sevindim :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c2-turkish topluluk hesabından oy ve reblog almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and reblogged by the @c2-turkish community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Teşekkür ederim :)

👋 Hi @maonx, I was flipping through the blockchain and stumbled on your work! You've been upvoted by Sketchbook / a community for design and creativity. Looking forward to crossing paths again soon.

Join the Sketchbook Community

Thanks.

Merhaba @maonx, fark ettiğim kadarıyla çizim ve paylaşımların devam ediyormuş. Kartal da çok başarılı ellerine sağlık. Bu communityler, tag ler beni benden aldı, her şey bayağı değişmiş detaylarda buralarda. İyi mi kötü mü bilemiyorum ama paylaşımlarının devam etmesi çok güzel.

Ben de tekrar geleli yaklaşık bir ay oldu hocam. Dediğiniz gibi biraz değişmiş. Bence güzel hazırlanmış ve doğru community den doğru tag lerle yayınlanmış post eskiye oranla daha iyi destekleniyor ama gelin görünki ne zaman heves edip paylaşımlar yapmaya başlasak aldığımız oylar değer kaybına uğruyor.

Sizi burda gördüğüme çok sevindim hocam. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.

çok güzel olmuş eline sağlık @maonx 👏

Beğenmene çok sevindim @sudefteri. Çok teşekkür ederim.