Nacrtala sam sebe! 🖌️🎨I drew myself! 🖌️🎨

in Sketchbook10 days ago (edited)

Danas smo drugarica i bile u pravoj oazi na nekoliko kilometara od grada gde živimo. Povele smo i njenog psa koji više liči na čoveka nego psa. Predivan, brižan, saosećajan, nežan, divna duša.
Nikada ne laje, samo vam sruši što kad vidi mačku! 😅😂🤣😂
Ok, neću pisati post o jezeru neko o fotografiji koju je napravila moja drugarica. Fotografisala je Asco i mene. Na njen predlog, napravila sam akvarel od te savršene fotografije. Imala je sve, kompoziciju, priču, vibraciju,atmosferu...
Pogledajte...

Today we are friends and were in a real oasis a few kilometers from the city where we live. We also brought her dog, who looks more like a man than a dog. Beautiful, caring, compassionate, gentle, wonderful soul.
He never barks, he just knocks you down when he sees a cat! 😅😂🤣😂
Ok, I'm not going to write a post about Lake Neko about a photo my friend took. She photographed Asco and me. At her suggestion, I made a watercolor of that perfect photo. It had everything, composition, story, vibe, atmosphere...
Look...

Galleryit_20240615_1718486972.png

Dakle ovo je fotografija koju sam pretvorila u akvarel. Zar nije sjajna?

So this is a photo that I turned into a watercolor. Isn't she gorgeous?

IMG_20240615_221745.jpg

IMG_20240615_221742.jpg

Crtala sam sebe. Nisam se opterećivala okolinom, poenta je bila da ličim na sebe.

I was drawing myself. I didn't worry about the environment, the point was to look like myself.

IMG_20240615_222411.jpg

IMG_20240615_222441.jpg

Ok, gornji deo je dobar, proporcije, boje. Naravno, boje nikada ne mogu biti 100% identične.
Poenta je da se dočara doba dana, svetlost, proporcije...

Ok, the top is good, proportions, colors. Of course, colors can never be 100% identical.
The point is to evoke the time of day, light, proportions...

IMG_20240615_224015.jpg

Prilično sam zadovoljna. Biće još bolje kada se doda pejzaž iza mene. Ja sam završena, još nekoliko poteza...

I am quite satisfied. It will be even better when the scenery behind me is added. I'm done, a few more moves...

Galleryit_20240615_1718488357.png

Galleryit_20240615_1718486210.jpg

To je to! Rekla bih da je uspešno završeno.
Znate šta mi je rekla jedna prijateljica?
Da mi je stomak na crtežu veći nego u prirodi. Rekla sam da je to pre I posle piva! 😄
Objašnjenje:
Boja se nekako simpatično razlika pa mi je bilo žao da kvarim.
Umetnost je nepredvidiva. 😉
Pozdrav svim Hajverima! 👋

That's it! I would say it was successfully completed.
You know what a friend told me?
That my stomach is bigger in the drawing than in nature. I said it was before AND after the beer! 😄
Explanation:
The color is somehow cutely different, so I was sorry to spoil it.
Art is unpredictable. 😉
Greetings to all Haivers! 👋


Pozdrav od Anke vragolanke.

Greetings from Anka vregolana!

Sort:  

Great! 👍🏻 Nice painting 😉