You are viewing a single comment's thread from:

RE: CAŁA PRAWDA o FACT-CHECKERACH

in Threespeak3 years ago

Nie, pierwsze ślady planowania kowida można odnaleźć w laboratorium w FD już w 2008 roku. Ciekawostka to ciekawostka - wiedza bezużyteczna lub mało istotna, podana na końcu posta, tak ad hoc. Pytanie o większy cel takiej ciekawostki zadane przez ciebie sprawiło, że jebłem ze śmiechu o ziemię. Nazywasz zwykłą ciekawostkę manipulacją, tylko po to aby się przyczepić - to świadczy o tym, że dużo mówisz, mało (albo nic) robisz w tym temacie (nieważne, po której stronie).

Sort:  

Ja dużo mówię, a to ty nagrywasz długie filmiki o niczym.

Ja używam używam internetu do prostowania małych szurków dla zabawy, a nie jest to trudne, nie mam poczucia misji w tym.

Jak mam czas, a coś wrzucisz, zawsze wiem, że będzie śmiesznie ;)

No, ja dużo mówię, ale ja prowadzę wojnę informacyjną. Powyższy spot na Facebooku ma ponad 700 udostępnień i przekroczył 20 000 odbiorców. Więc efekty mojego gadania można zmierzyć - moje gadanie ma wpływ na przesunięcie okna overtona. Twoje nie. :)

Ja też lubię prostować szurów dla zabawy - i to nie tylko tych małych (dużych też). Można powiedzieć, że mamy ten sam cel. ;)

Ja zawsze robię tak żeby było śmiesznie, gdy wyjaśniam stronę przeciwną, najczęściej dającą powody do śmiechu. XD

Super wynik, choć nie trudno złapać szurowskiego pelikana, z obserwacji szurowski pelikan nie weryfikuje, a tylko udostępnia nawet sprzeczne informacje ;)

Ale miarą skuteczności działań może być np pozyskanie funduszy. Ile to Lempart albo Harry Potter co był kobietą zebrali na melanże, koło bańki każdy?

Screenshot_2021-09-26-23-47-23-601_com.facebook.lite.png

Właśnie dlatego, my w przeciwieństwie do szurów, weryfikujemy i dbamy o spójność przekazu w NEOS. ;)