Layover in Madrid / Mezipřistání v Madridu / Escala en Madrid

in TravelFeedlast year (edited)

IMG_20221101_122249.jpg

When you take long-distance flights, do you prefer to take the fastest route or the cheapest one? If I can, I try to do it the cheapest way with a long layover in a city I'd like to and can explore.
And that's what happened on my last trip to the Czech Republic from Uruguay. I had 16 hours layover in Madrid. I'd never been to Madrid and on purpose bought my flight ticket this way. I arrived in Madrid at 5 am and had a flight to Prague at 9 pm. I have a friend who lives in Madrid, so we'd arranged to meet on that day and she gave me a day tour through the city. Sightseeing some of the main attractions, getting some local food and drinks.
I love travelling this way. I'm not into big cities and probably would never go on a week-long holiday just to Madrid. This way I got to see the city and got to spend some nice time with a friend I'd not seen for a long time.

On my next flight, I have 12 hours layover in Atlanta, USA. Any tips on what to do there during the layover? :)

IMG_20221101_130543.jpg

Když letíte dlouhé vzdálenosti, volíte raději nejrychlejší trasu, nebo nejlevnější?
Pokud to jde, snažím se to udělat co nejlevněji s dlouhým mezipřistáním ve městě, které bych viděla.
A to se stalo při mé poslední cestě do ČR z Uruguaye.
Měla jsem 16 hodin mezipřistání v Madridu. Nikdy jsem v Madridu nebyla a koupila jsem si letenku tímto způsobem naschvál.
Do Madridu jsem přiletěla v 5 hodin ráno a ve 21 hodin jsem měla let do Prahy.
Mám kamarádku, která žije v Madridu, takže jsme se domluvily, že se na ten den sejdeme a ona mi dala jednodenní prohlídku města. Prohlídka některých hlavních atrakcí, ochutnání místního jídla a pití.
Miluji cestování tímto způsobem. Nejsem na velká města a asi bych nikdy nejela na týdenní dovolenou jen do Madridu. Ale tímto způsobem jsem viděla toto krásné město a mohla strávit pěkný čas s kamarádkou, kterou jsem dlouho neviděla.

Při dalším letu mám 12 hodin mezipřistání v Atlantě v USA. Nějaké tipy, co tam dělat během mezipřistání? :)

IMG_20221101_140325.jpg

Cuando tomas vuelos de larga distancia, ¿prefieres tomar la ruta más rápida o la más barata?
Si puedo, trato de hacerlo de la manera más económica con una escala larga en una ciudad que me gustaría y puedo explorar.
Y eso fue lo que pasó en mi último viaje a República Checa desde Uruguay. Tuve 16 horas de escala en Madrid. Nunca había estado en Madrid y compré mi billete de avión así a propósito. Llegué a Madrid a las 5 de la mañana y tenía un vuelo a Praga a las 9 de la noche.
Tengo una amiga que vive en Madrid, así que quedamos en encontrarnos ese día y me hizo un tour de un día por la ciudad. Recorriendo algunas de las principales atracciones, probando algo de comida y bebida local.
Me encanta viajar de esta manera. No me gustan las grandes ciudades y probablemente nunca me iría de vacaciones de una semana a Madrid. Sin embargo, de esta manera pude ver la ciudad y pasar un buen rato con una amiga que no había visto en mucho tiempo.

En mi próximo vuelo, tengo una escala de 12 horas en Atlanta, EE. UU. ¿Algún consejo sobre qué hacer allí durante la escala? :)

IMG_20221101_155912.jpg

IMG_20221101_130614.jpg

IMG_20221101_165705.jpg

IMG_20221101_161811.jpg

IMG_20221101_164243.jpg

@janathedreamer
[//]:# (!pinmapple 40.41340 lat -3.69052 long Layover in Madrid d3scr)

Sort:  

Taky jsme dřív při dlouhých letech většinou volili co nejlevnější variantu, takže se nám kolikrát cesta z bodu A do bodu B natáhla třeba na 2 až 3 dny, což není zrovna komfortní, ale zase jsme takhle na skok navštívili různá zajímavá místa :) Čím je ale člověk starší, tím víc dává přednost pohodlí, takže teď už to bývá celkem dilema :D A takové to noční squatování na letišti už vyloženě nesnáším :D

@tipu curate

No noční dlouhohodinové čekání na letišti je mi taky hodně proti srsti :D To si snad radši připlatím na kratší let v takové situaci :D

Madrid je moje srdcovka. A za den se toho moc stihnout nedá. Nehledě na to, že ti uteče španělský noční život ;)

Plus hory okolo Madridu taky stojí za to.

Třeba jednou budu mít příležitost užít si Madridu víc naplno :)

Congratulations, your post has been added to Pinmapple! 🎉🥳🍍

Did you know you have your own profile map?
And every post has their own map too!

Want to have your post on the map too?

  • Go to Pinmapple
  • Click the get code button
  • Click on the map where your post should be (zoom in if needed)
  • Copy and paste the generated code in your post (Hive only)
  • Congrats, your post is now on the map!

Na té fotce vám to oravdu sluší.