You are viewing a single comment's thread from:

RE: Lanckorona - taka mała, a cieszy

in TravelFeed3 years ago

zauroczyły mnie dachy.
dachy tych domków.
jak głęboko nasadzone na głowę kapelusze, chroniące przed słońcem oczy.
niektóre z na tyle szerokim rondem, że spokojnie można pod nim usiąść.
nie pamiętałam takich detali.
byłam tam kiedyś, w czasach podstawówki, z przyjaciółką, nocowałam u jej Dziadków; ale to musiało być jakoś wyżej, bo pamietam ładny, szeroki widok na horyzont i lasy.
pamietam, że nie mogłyśmy spać, bo komary w domku żarły bezlitośnie.
wiec wyszłyśmy w pidżamach przed chatę, siedziałyśmy na schodkach i długo patrzyłyśmy na jasne od gwiazd niebo.

lubię sobie powędrować wraz z Tobą, tymi nieoczywistymi ścieżkami.
zwłaszcza że tak często nam się przecinają 💜

Sort:  

Nasze dróżki 💚

tak, bo przypomniała mi się jeszcze ul.Długa, ech.

PS:
nowa focia! 🍄