You are viewing a single comment's thread from:

RE: Just two "pieces" / Jen dva „kousky“ (#beersaturday - 339)

in BEER5 months ago

Vidím, že tentokrát sis dal na geografické přesnosti opravdu záležet :) V Krnově mám několik přátel a jsem si jist, že by je to také potěšilo :) Opice je skvělé pivo, u nás v Opavě bývá na čepu běžně. Do Krnova to máme coby flaškou Kofoly dohodil (ta se tam vyrábí též :D), tak to není zas tak překvapivé :)

@tipu curate 2

Sort:  

Tušil jsem, že na to aspoň mrkneš okem a tak jsem se snažil :-).
O Kofole to vím, ale ta asi ve světě moc nezajímá, tak jsem tam šoupl ty klavíry :-)

Díky za podporu.

Ať ti rodinka jen kvete :-)

To by ses divil :) Kofola je kupříkladu nejoblíbenější nápoj mého kamaráda z Nigérie, který žije v Londýně :)

Globalizace kam se podíváš :-)