You are viewing a single comment's thread from:

RE: My 6th Hive birthday & little freewrite on fulltime Hiving

in Loving HIVE ❤6 months ago

Trading je imho strašně náročnej na sebekázeň. Respektive člověk se musí svým způsobem úplně emočně vyvázat od těch peněz. Což jde velmi těžko, když to opravdu nejsou peníze, který si můžeš dovolit ztratit bez jakýkoliv újmy na tvůj životní standart.

Sort:  

Jo no. Popravdě, já tuhle část dlouho vůbec neřešil. Na Hive (Steem) jsem tehdy přišel jako obyčejný, kryptem nepolíbený content creator a nějaký trading, burzy, analýzy, býci, medvědi apod., to šlo úplně mimo mě. Já chtěl jen psát :D Pak už časem nějaké to povědomí bylo, ale stejně jsem měl vždy drtivou většinou svých Hive zamklou v HP, takže i kdybych chtěl, tak jsem na ty příležitostné svíce reagovat nemohl. Navíc takový ten věčný narativ o Hive na měsíci, kdy tady budou lítat tisícidolarové posty jak na běžícím pásu apod. takže člověk i tak nějak podvědomě furt čeká, až to přijde, že :D No nic, nasekal jsem za ty roky chyb jak máku, tak to prostě je a teď už s tím nic nenadělám...

Já myslim, že chyby udělal každej. Asi je to nevyhnutelná součást hry.

Myslim, že jednu z nejlepších rad ohledně tradingu/investování, kterou jsem kdy dostal (a popravdě řečeno si nepamatuju zdroj) bylo, vždycky zůstat sedět jedním zadkem na dvou židlích. Nebo teda být jednou nohou ve hře a druhou mimo. Procentuálně se to mění (může měnit) podle situace na trhu, ale v zásadě jde vždycky o to, mít nějakej cash a nějaký krypto/akcie/whatever. :)

Osobně si myslim, že je to hlavně psychicky mnohem jednodušší.

 6 months ago (edited) 

Což o to, takhle jsem začínal. Když jsem to tady v roce 2017 objevil, tak fiat rezervy byly. Jenže postupem času se ta fiatžidle začala dost zmenšovat a teď najednou sedím už jenom na té kryptožidli, která se ale dost nebezpečně houpe! :D

To je strašně náročný no. Jako svým způsobem to obdivuju, protože to chce koule. A znám lidi, kteří z toho krypta fakt reálně žijí, takže to i jde. Ale za mě je to teda brutálně náročný na psychiku. Zvlášť když to není Bitcoin.

Každopádně bych ti fakt přál, aby ti to vyšlo. Byť s pár kotrmelcema! :D

Díky, to je od tebe hezké :) No jo, to by nebyl Bodý, aby si i do komentu o kryptu neprocpal nějaký ten pohybový prvek, co? :D

Na palici (psychiku) je to fakt dost no... Už jen to, že ti denně lítá hodnota portfolia (ze kterého máš jakože žít) o desítky tisíc korun nahoru a dolů, v extrémních případech i o stovky tisíc... To není úplně sranda ustát to s nějakým vnitřním klidem a btw je dost možné, že i tohle se na té mojí nespavosti podepsalo...

:D TO mě ani nedošlo!

To není no... Já zkoušel v minulosti futures na akciový indexy americký (DOW, NASDAQ). Pokud si dobře vzpomínám, tak 1 tick byl na 1 kontraktu třeba 5 dolarů. A denně se trh pohnul třeba o 200-300 ticků. To byl taky fofr :D

Ta nespavost je hrozná. Já třeba vůbec nechápu, jak někdo může existovat v životě se spánkem pod 7 hodin. Myslim samozřejmě dlouhodobě... Půl roku jsem jezdil s pečivem a musel jsem toho nechat, protože jswem šel úplně do kytek snad po všech myslitelných stránkách...

No vidíš a pak že akciové trhy jsou nuda :D

Jeda, 7 hodin, co bych za to dal! První týdny po porodu jsem se snad ani jednou nedostal nad 3 hodiny za noc, teďka se občas zadaří 4, sem tam i 5... Trefovat se spánkem do těch malých okýnek, které ti to dítě dává, je holt pro nás insomniky strašně těžké. Vždyť já kolikrát v minulosti potřeboval na usnutí i 7-8 hodin :D :/