You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rabka Zdrój PL

in PL-TravelFeed5 years ago

Te zdjęcia mają swój urok.
Widać jak czasy się zmieniają - 10 lat to przepaść technologiczna.
W zeszłym roku miałem przyjemność skorzystać z podobnej tężni solankowej w Rymanowie Zdroju - świetna sprawa, polecam każdemu.
Fajna góra na zdjęciu (internet podpowiada, że to może być Luboń Wielki).
W sumie mam niedaleko do Rabki. Może uda się wyskoczyć na weekend, jak się sytuacja uspokoi.

p.s. ze spraw czysto technicznych, to proponowałbym robić odstępy między zdjęciami, oraz między zdjęciami i tekstem - znacznik < br > (bez odstępów) dobrze sobie z tym radzi. Pozdro!

Sort:  

@ptaku Jedyna w swoim rodzaju Babia Góra 😉 Codziennie mam na nia widok ze swojego pokoju.

Dziekuje z radę. Na travelfeed jakoś inaczej minusie pisze niż na hiveblog pewnie to z czasem ogarnę chociaż można rzec ze moje posty z wycieczek chyba się skończyły hmm mało podróżowałem hehe.
No dziś przeglądałem zdjęcia to na każdym jestem tak rozmazany jakbym właśnie był postacią z horroru hehe. No jakość jest bardzo widoczna jednak 10 lat robi swoje ciekawe co będzie za następne 10 lat pewnie takie zdjęcia to w następnej generacji będą rozmazane hehe

To z pewnością jest Luboń Wielki. A z Rabki można wybrać się na Maciejową, Stare Wiechy, a później w Gorce i na sam szczyt Turbacza. Chodziło się tam do Liceum.