Chata Rebrowa z Wataha - Ścieżka Pichurów | Bieszczady 🌲🌳

in PL-TravelFeed4 months ago

Będąc w Bieszczadach, trochę przypadkiem dowiedziałem się, że jestem blisko drewnianego domu, który był wykorzystany w serialu Wataha. A że serial oglądałem i nawet bardzo przypadł mi do gustu, odwiedziłem ten domek, a raczej chatkę w której mieszkał (ukrywał się) Rebrow 🙂

Jak ktoś nie oglądał to w skrócie napomknę (mały spoiler), że serial "Wataha" to polski thriller sensacyjny, a jednym z głównych bohaterów jest Rebrow, grany przez Leszka Lichota. Rebrow to postać tajemnicza, pełna sprzeczności, pracująca w służbie granicznej. Pracowało się mu tam chyba dobrze, aż tu nagle bumm! 💣💣💣 W serialu Rebrow jest oskarżony o zdradę i współpracę z rosyjskimi służbami. Jego postać jest skomplikowana, pełna niejasności i tajemnic. Nie pamiętam dużo szczegółów, dawno to oglądałem ale trzymał w napięciu 😁 Jest tam sporo zawiłych wątków kryminalnych, politycznych i psychologicznych, rozgrywających się na tle polsko-ukraińskiej granicy, oraz oczywiście pociecha dla oka, natura, zieleń, Bieszczady 🌲🌳 Nie nudziłem się oglądając więc mogę zdecydowanie polecić!

DSCF2129.JPG


Zrzut ekranu 2024-01-22 o 16.56.39.pngZrzut ekranu 2024-01-22 o 16.53.00.png

Screen z serialu Wataha (2017) - HBO Polska [2 sezon, 3 odcinek]


Chata znajduje się przy ścieżce Pichurów prowadzącej do punktu widokowego. Słyszałem, że budynek został bardzo zdewastowany, chyba nawet został rozebrany. Więc jeżeli ktoś chce odwiedzić to nie koniecznie zobaczy to co na moich zdjęciach... 🙂 Ciekawy jestem czy coś tam jeszcze zostało, może ktoś był w ostatnim czasie?


DSCF2144.JPG

DSCF2146.JPG

DSCF2147.JPG

DSCF2142.JPG


Zrzut ekranu 2024-01-22 o 16.52.07.png

Screen z serialu Wataha (2017) - HBO Polska [2 sezon, 3 odcinek]


Na filmie obok tego domku po prawej stronie był jeszcze bunkier (piwnica). Ale podejrzewam, że to rendery efeków specjalnych CGI, bo nic tam takiego nie spotkałem oprócz rosnących drzew iglastych 🙃

DSCF2143.JPG

Zrzut ekranu 2024-01-22 o 16.53.54.pngZrzut ekranu 2024-01-22 o 16.54.32.png

Screen z serialu Wataha (2017) - HBO Polska [2 sezon, 3 odcinek]



📸 Photo by @szejq | Fuji X | Lightroom



lucoin1_bw.png

Sort:  

Congratulations, your post has been added to Pinmapple! 🎉🥳🍍

Did you know you have your own profile map?
And every post has their own map too!

Want to have your post on the map too?

  • Go to Pinmapple
  • Click the get code button
  • Click on the map where your post should be (zoom in if needed)
  • Copy and paste the generated code in your post (Hive only)
  • Congrats, your post is now on the map!

Manually curated by ewkaw from the @qurator Team. Keep up the good work!