My Actifit Report Card: May 23 2024

in Actifit25 days ago

Dneska bez fotky. Měl jsem víc práce a nestavěl jsem blízko žádné "atraktivity".
Ale jestli chcete hádat, tak zkuste najít město podle nápovědy
KNOFLÍKY
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


23/05/2024
53492
Daily Activity, Moving Around Office

Sort:  

Spíš asociace než hádání. Knoflíky se dělaly třeba v Třebíči, vyřezávaly se tam z perleti. Tam to znám... Ale to mi přijde pro Tebe z ruky. Pak jsou nějaké knoflíky v Žirovnici. To máš blíž... Ale vím já, co tím vlastně myslíš?
!WEED

Tak Třebíč jsem akorát kdysi dávno projížděl autobusem a nemám ani ponětí, co se tak kdy vyrábělo :-)
Žirovnici vidím tak dvakrát do týdne a do bývalé knoflíkárny jsem jezdil pro výrobu. Takže "bod" za Žírovnici :-)

No díky... Nebylo to těžké a konkurence nepočetná.
!LUV

Konkurence je malá, protože to málokdo čte. Takhle vlastně zjistím, jestli to čte aspoň někdo :-)

Občas zapomenu, v jakém účtu zrovna jsem...
!LUV

:-)
Tak si otevři víc prohlížečů a v každém měj přihlášení jen na jeden účet.

Teoreticky by se mi pak na každém účtu přičítaly ecency body za tlukot srdce... Ale můj čtrnáct let nový PC by to asi nedal. Už teď si občas spadne.
Ale díky za námět.

Loading...

@bucipuci!

@kraksport passed you the virtual joint!
If you do not want to receive these comments, please reply with !STOP