My Actifit Report Card: May 24 2024

in Actifit24 days ago

Rozpis dnešní trasy moc povzbudivě nevypadal, ale nakonec to taková hrůza nebyla.

Poznáte z fotky město, kde jsem měl jednu ze zastávek? Nápovědu možná najděte když si zvětšíte obrázek.

This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


24/05/2024
45773
Daily Activity, Moving Around Office, Walking

Sort:  

Až je mi zase stydno... Tábor, nástupiště smeř Bechyně. Vždyť jsem psal, že do Bechyně jezdíme...
!WEED

Tak nějak jsem čekal, že odpoví někdo z krakonošovy "rodiny" :-D

Protože těch článků v češtině nevychází moc, tak stíhám číst skoro všechny. Zase nečtu skoro nic v jiných jazycích.

Moje rodina účtů slouží hlavně k experimentům. Poměr práce - zisk by byl jinak katastrofální...

Každý podle svého gusta :-)

@bucipuci!

@kraksport passed you the virtual joint!
If you do not want to receive these comments, please reply with !STOP
Loading...