Sort:  

No da znać, bo @ptaku tam jest ze swoimi postami z Actifita od jakichś 2 tygodni?

Od pięciu dni konkretnie 😀 wtedy Actifit zaczął "współpracę" z Blurt.

Aha, to fajnie że sprostowałeś, chyba mi czas za szybko biegnie 😁

W ustawieniach na stronie Actifit.io jest opcja wyboru - publikacja tylko na hive, lub publikacja na hive, steemit i Blurt.

Przedostatni post mi się nie dodał, wyskoczył error, ale wczorajszy wskoczył bez problemu.

A ja szukałam w apce a tam nie ma, dzięki:)
Mi się pewnie nie doda bo nie mam blurt w portfelu żeby zapłacić;) Z reszta nie wiem jak to działa bo opcja była u mnie już aktywna :D

Trzeba spróbować.
Jeśli dziś się nie doda, to proponuję kupić kilka Blurt, i spróbować jeszcze raz.

Pewnie tak...
Jednak nie widzę tam Twojego posta na polish, widzę za to raporty @racibo.

Pytałem o tag #polish, i dostałem odpowiedź, że tam nie funkcjonuje.
W moich postach na Blurt mam tag #polish na 3cim miejscu. Nie wiem jak tam działa pozycjonowanie postów. Na hive podobno liczy się 5 pierwszych tagów.

Polish jest
https://blurt.blog/created/polish

Ale Ciebie nie potrafię znaleźć.

Screenshot_2022-02-07-23-00-30-110_com.android.chrome.jpg

Jest i @romualdd (dostałam powiadomienie) ale również nie ma go na polish.

Screenshot_2022-02-07-23-03-39-472_com.android.chrome.jpg

Dziwne... Jakoś to rozgryziemy;)