Wczorajszy short nie wypalił, ale... : July 5 2022

in Actifit2 years ago


Wczoraj zostawiłem short'a z ustawionym "stop loss" na poziomie 20,147$

Rano odpaliłem giełdę, i widzę, że short został zamknięty przed 1szą w nocy, gdyż rynek ruszył mocniej w górę.

Wskaźniki EMA/MACD na swieczkach godzinowych pokazały, że prawdopodobny jest dalszy wzrost, więc zagrałem longa.

Wygląda jednak na to, że ten wzrost był jedynie klasycznym wycięciem short'ów.

Rynek szybko zawrócił, i stop loss zamknął mi longa na kolejnym minusie.



Przy tak słabym sentymencie, jedyne co mogłem zrobić, to wejść szybko w short'a, licząc na zjazd z tej górki, wypracowanej przez rynek w nocy.

Tak też się stało.

O 13.50 wcześniej ustawiony "take profit" zrealizował mi prawie 28$ zysku. Odrobiłem w ten sposób wcześniejsze dwie straty.

Po obiedzie wrzuciłem jeszcze jednego short'a, i szybko go zamknąłem, realizując dodatkowe niecałe 6$ na plus.



This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


05/07/2022
13132
Chasing Pokemons, Daily Activity

Sort:  
Loading...