Ładne widoki z Pojezierza Kaszubskiego - ale w pracy wyszło słabiutko

in Actifit4 years ago (edited)

Może na początek fotorelacja z mojego 120 dnia pracy jako kurier rowerowy:

Brzydkie zdjęcie bo i miejsce nieurodziwe. Wiele chorób współczesnego krajobrazu. Skrzyżowanie ul. Bażyńskiego (gościu z Hołdu Pruskiego) oraz Grunwaldzkiej. Parkingoza zmieszana z reklamozą. Za tydzień ma u nas wejść uchwała krajobrazowa. Demontaż reklam trwa. Ja czekam na właśnie te dwie na zdjęciu - po lewej ekran świetlny i po prawej reklamy przewyższające niski budynek.

Zdjęcie z okolic dawnego Srebrzyska. Dzisiaj ten budynek w którym stoję jest "trumniarnią" - dużym zakładem pogrzebowym w zielonym biurowcu. Widok z czwartego piętra na zachód i północ. Widać ul. Żołnierzy Wyklętych oraz ul. Słowackiego. Ten wysoki budynek to Brętowska Brama z 2009 roku o którym pisałem kiedyś, że nie działała tam winda.

Tu jeszcze nie byłem. Dziewiąte piętro ulicy Wileńskiej. Ciekawa perspektywa bo widać kawałek Wrzeszcza (z 85-metrowym biurowcem Neptun z 2014 roku) a za nim morze. Na pierwszym planie osiedle Morena. Do domków po prawej stronie miałem dzisiaj również zlecenie - godzinę po wykonaniu tego zdjęcia. Po prawej stronie widać również 90-metrowy maszt na Jaśkowej Kopie (Radiowo-Telewizyjny Ośrodek Nadawczy w Gdańsku).

Ciekawa uliczka. Zabudowa przedwojenna z lat 20 XX wieku. Uliczkę wytyczono w 1925 roku i na 40 działkach postawiono tu domki jednorodzinne. Głównie dla nauczycieli. Jeśli chodzi o pobliskie szkoły to kilometr za górką mamy Politechnikę Gdańską. W tym lesie mamy punkt widokowy (tzw. Ślimak a przed wojną Wzgórze Królewskie. W tle widać wspominaną już wieżę radiowo-telewizyjną

Polecam zajrzeć na stronę:
https://www.gedanopedia.pl/gdansk/?title=KRÓLEWSKIE_WZGÓRZE

No i na koniec zdjęcie ulicy Klonowej i placyku przed Cristalem. Ile razy tędy jadę to widzę na ławeczkach skupisko miłośników tanich trunków. Ich żadne przepisy i kwarantanny nie dotyczą.

Opera Zrzut ekranu_20200326_144914_www.strava.com.png

Co do mojego dzisiejszego jeżdżenia to przygotowałem mapkę. To coś nowego nie? Tylko 5 zleceń zrealizowałem. Na mapce nazwałem je kolejno literami alfabetu. Restauracje i start: mała litera - klient wielka litera. Jak widać dzisiaj jeździłem krótko, ale system był dla mnie wymagający. Dostawałem długie zlecenia (średnio 2 km dłuższe niż zwykle) a przed to mniej opłacalne. No ale ktoś je musi realizować. Przez to zrobiłem mniej niż norma przewiduje - dostałem przez to wyrównanie 12 złotych. Robiąc ostatnie zlecenie poczułem już lekkie zmęczenie (wiatr) a jako, że byłem blisko domu to pracę dzisiejszą zakończyłem.


10871
Cycling

Opera Zrzut ekranu_20200326_152932_docs.google.com.png

Sort:  

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 62 AFIT tokens for your effort in reaching 10871 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 1.04% upvote via @actifit account.
The following boosts were applied to your post:


Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial