You are viewing a single comment's thread from:

RE: Fatass Journal... 2021#059, walk in the Ardennes [EN/PL]

in Actifit3 years ago

Ale tam ładnie! Mi przypomina Bażantarnię w Elblągu, ale to moje subiektywne spostrzeżenie.

Słowo o lutowej rywalizacji. Dzisiaj pasuję i nie wrzucam raportu (około 3 tysiące kroków), choć wiem, że moja dzisiejsza wygrana dałaby cień szansy na zwycięstwo @bucipuci.

Przede wszystkim dziękuję za lutowe liczenie kroków, bo jednak ogarnięcie tego kosztowało Ciebie trochę czasu. Było ciekawie i ta formuła pojedynków z losowo dobranym terminarzem to było to! Dziękuję jeszcze raz.

Wspominam to, że po kilku dniach rywalizacji niespodziewanie prowadziłem mimo, że suma moich kroków była znacznie niższa niż naszych faworytów. Pamiętam też jak kilka dni temu pospieszyłem się z raportem i przez to @ptaku wiedział, że musi jeszcze wyjść na spacer. Niby trochę mi szkoda było straconych punktów, ale świadomość że dzięki mnie ktoś wyszedł na spacer - bezcenna - i choćby dlatego ta zabawa była bardzo przyjemna.

Sort:  

To była iście szachowa zagrywka ;)
W sumie wyszło przypadkowo, ale ubaw z tej sytuacji mam do teraz :)
Ogólnie rywalizacja w Lutym była dla mnie świetną zabawą, a Marzec zapowiada się jeszcze ciekawiej.