(PL/ENG) Lepsze samopoczucie./Better well-being. December 3 2022

in Actifit2 years ago

Hejka, cześć, witajcie. Dziś czułam się trochę lepiej. W końcu odespałam, co wpłynęło korzystnie na moje samopoczucie. Niestety, nie wyszłam z Mateuszem na spacer, mimo że bardzo chciałam. Na dworze spadło dużo śniegu, co bardzo mnie cieszy, bo czuć już mega świąteczny klimat.

Dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie postu i życzę wam wszystkim miłego dnia/popołudnia/wieczoru ❤️.

Hey, hello, welcome. I felt a little better today. I finally slept off, which had a positive effect on my mood. Unfortunately, I didn't get out for a walk with Matthew, even though I really wanted to. There was a lot of snow outside, which makes me very happy, because you can already feel the mega-Christmas atmosphere.

Thank you for taking the time to read the post and I wish you all a good day/afternoon/evening ❤️.


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


03/12/2022
5606
Daily Activity

Sort:  

Skąd wy macie tyle śniegu?

Sama chciałabym wiedzieć 😆. Ostatnio spadło go tyle dosłownie z dnia na dzień. Z jednej strony bardzo mnie to cieszy, z drugiej strony jestem załamana tym wiecznym mrozem.

Loading...