Return to the Czech Republic - Návrat do ČR

in Photography Lovers3 years ago

1633080241599.jpg

EN -
The work on Gozo is done. I was to fly to the Czech Republic just to pick up my future wife (I was naive), I had to go back to the island of Gozo and work there and live the life my girlfriend dreamed of. Unfortunately, a lot of things happened that ruined this plan. Colleagues at work are perfect and I thank them for everything, but working in the state of Malta is poorly paid and, in addition, you are a foreigner and thus you are inferior to the authorities and all residents. You have everything twice as expensive as an ordinary resident of this state, including all offices. Colleagues are also leaving after 6 years. My girlfriend told me that love for me was a lie and that she was expecting a baby from someone else. So the trip to the Czech Republic was just a lot of suffering.

CZ -
Práce na Gozo je hotová . Já jsem měl odletět do ČR jen vyzvednout budoucí manželku (byl jsem naivní), měl jsem se vrátit spět na ostrov Gozo a pracovat tam a žít život jaký si vysnila přítelkyně. Stalo se bohužel hodně věcí co tenhle plán zničilo. Kolegové v práci perfektní a za vše jim děkuji, ale práce na ve státě Malta je mizerně placená a navíc jste cizinec a tím jste podřadní pro uřady a veškeré obyvatele. Vše máte 2x dražší než běžný obyvatel tohohle státu a to včetně všech úřadů. Kolegové po 6 letech odcházejí také. Do toho mi přítelkyně oznámila že láska ke mě byla lež a že čeká dítě z někým jiným. Takže cesta do ČR byla jen velké utrpení.

1633080265184.jpg

Travel by ferry to Malta from the island of Gozo. For me, the price is 4.5 euros and the regular price - there for free and back 2 euros

Cesta trajektem na Maltu s ostrova Gozo. Pro mě cena 4.5euro a běžná cena - tam zdarma a zpět 2eura

1633080265181.jpg

Before departure beer, price for me 4euros and local 1.5euro

Před odletem pivo , cena pro mě 4eura a místní 1.5euro

1633080241600.jpg

At least the weather was nice but I wasn't in a good mood.

Aspon bylo pěkné počasí ale náladu jsem neměl dobrou.

1633080213900.jpg

Airport Viden, I found out that I missed the bus (it was the last to the Czech Republic)
I took a taxi to take me to the train station and the trip was supposed to cost 25 euros, but the last train took half an hour and the driver took me there for 50 euros and I didn't have time to argue with him. in 5 minutes it went.

Letiště Viden, zjistil sem že mi ujel autobus (byl do ČR poslední)
Vzal jsem si taxík aby mě odvezl na vlakové nádraží a cesta měla stát 25euro ale poslední vlak jel už za pul hodiny a pan řidič me tam odvezl za 50euro a ja neměl čas se s ním hádat. za 5 minut to jelo.
1633080213893.jpg

Vlak jsem stihl ale bez lístku a to mě napadlo až přišel pán a chtěl lístek. ten jsem neměl, měl jsem jen na autobus ale měl jsem někde 50euro, aha taxík. kartou nešlo a tak jsem ho přemlouval že at si vezme české koruny že opravdu nemám jak se jinak dostat do ČR. usmál se a nechal mě jet zdarma a ještě jsem dostal pivo od obsluhy vlaku.

1633080129191.jpg

This cat wasn't waiting for me after my arrival, she was the one who disappointed me and in some mysterious way forgot to book me the hotel she promised to have where to put my head in Brno. I just handed her a few things and ran after my new one. I was left alone at the bar and believe me I didn't leave right away, and at 2 feet. I woke up on a bench in front of the hotel where I was supposed to have a room, but everything was already occupied. my things were scattered around me but I was left with a wallet with documents, although no more money. The one who caused it must have slept in a made bed.

Tahle kočička mě nečekala po příjezdu, byla ta ta co mě zklamala a nějakým záhadným způsobem mi zapomněla zabukovat hotel co slíbila at mám kde v brně složit hlavu. jen jsem ji předal pár věcí a utekla za tím svým novým. Já zůstal sám na baru a věřte mi neodcházel jsem hned, a po 2 nohách. Vzbudil jsem se na lavičce před hotelem kde jsem měl mít pokoj ale už bylo vše obsazené. moje věci byli rozházené okolo mě ale zůstala mi aspon peněženka s doklady ikdyž už bez peněz. Ta co to způsobila určitě spala v povlečené posteli.

1633080129185.jpg

Pokračování příště (možná)

Sort:  

Malta, tisíce zbytečných mrtvol často silně ohrožených druhů ptáků, kteří se při každoroční migraci stávají obětmi stupidní kratochvíle místních buranů. Hodně sil při zvládání vztahový mizérie přeju.

Jo jo jsou to zabíječi ptactva.

Ano je to doslova banda domorodců co počítají na prstech a nejsou schopni číst a psát a počítače na prstech .
Při placení 2 káv po 1.2 € paní nebyla schopna počet zvládnout na prstech tak si podala kalkulačku. 😞
Na Gozu je opakujících se asi 10 příjmení. Potom se není čemu divit

Jj, s tim ostrovem a degenerací mě to napadlo u Faerských ostrovů s jejich obludnou tradicí grindadráp. Přiznám, že jsem z těch záběrů na týden odpadla, než jsem to rozdýchala. Takový Hory maji oči v realu.

Manually curated by EwkaW from the @qurator Team. Keep up the good work!

Chlape, ty máš s těma ženskýma pech :/

Jo asi na to má xicht aby semnou mohly zametat

Tak já to radši ani nebudu komentovat.Už jsi to slyšel.Alespoň , že máš na čem psát posty.

Jo dík.

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @womic.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more


Hey @womic, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Do you want to win SOME BEER together with your friends and draw the BEERKING.