Sort: Β 

Chinsos!!
I sabi play o
Na bcos I no get guitar for now 😏

🀣🀣 You are loosing one potential crush lidis so oo, because Sam already has guitar and he is more than a step ahead of you πŸ˜‚. Just go and focus on your baby @merit.ahama πŸ₯΅

😭😭😭
Merit don serve me breakfast since, she say I no get money, lolz

Hahaha, eya sorry ehn, don't worry you will soon blow πŸ˜‚

πŸ‘€
Who's baby?

You naw πŸ˜‚

Don't let me shoot you o πŸ˜‚

Please shoot, I beg 🀣

Abi u see d breakfast from afar, hehe

I nor know sef oo πŸ˜‚

Β last yearΒ Β 

If you like make Bros Jay give you him own jinta, e no go change anything πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

Sha u don win @hopestylist make I go hurstle other fish, lolz

Hahaha, yes oo before someone else go catch them too πŸ˜‚πŸ˜‚

😭😭
I think say u go say make I wait small, lolz

Make you wait? Don't you see you are getting old? πŸ˜‚

Chinsos
U don finish me
Infact I no do again

Β last yearΒ Β 

Lol
My @hopestylist no be fish o 😌

Abi oo, please tell him for me πŸ˜‚, me sef I go and agree, lol

Β last yearΒ Β 

Awwwwn
See as ayam blushing here πŸ₯ΊπŸ₯ΊπŸ₯Ί

You better be, hehe 🀭