You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dylan ya tiene un nuevo hogar temporal 🏠🐶🤗 / Dylan has a new temporary home 🏠🐶🤗

in Hive Pets9 months ago

Σε ευχαριστώ πολύ, ναι, έχει καλυτερέψει και βεβαίως με την βοήθεια όλων μας, μόνος σου είναι πολύ δύσκολα να τα καταφέρεις, κάθε ένας έχει βοηθήσει με ότι μπορεί.
😂😂😂 και εμένα θα μου είχε αρέσει να δω το πρόσωπο της όταν άνοιξε την πόρτα και είδε ένα σκύλο 🤭🤭🤭 ευτυχώς είναι καλή κυρία και τις αρέσουν τα ζώα γιατί αλλιώς άμα ήταν καμία στρίγγλα θα μας είχε πάρει με τα ρόπαλα 😬🤣🤣🤣 και όχι ότι μας πειράζει αλλά το κακόμοιρο το σκυλί τι φταίει να το πετάξουν στο δρόμο.
Η κυρία μου είπε ότι μπορούμε να το έχουμε εκεί μέχρι να του βρούμε σπίτι, πού ξέρεις, μπορεί στο τέλος να το κρατήσει αυτή χεχεχε, άμα ξαναγυρίσει για να μείνει μόνιμα γιατί η οικογένεια της, (αδέρφια και άλλοι) μένουν στο Καράκας, ο άντρας της έχει πεθάνει και είχε δύο γιους, ο ένας έχει εξαφανιστεί από νέος και δεν ξέρει άμα ζη η όχι και ο άλλος πέθανε πριν λίγα χρόνια.

Sort:  

Πω πω, τραγική ιστορία. Να χάνεις δύο γιους, πρέπει να πέρασε πολύ δύσκολα. Αν γυρίσει πάντως, είμαι σίγουρος ότι ο Dylan θα είναι εξαιρετική παρέα :)

Ναι, πραγματικά είναι μια τραγική ιστορία, δεν ξέρω άμα έχει εγγόνια, σίγουρα θα έχει.
Μιλώντας μαζί της μου είπε ότι όταν ζούσε ο άντρας της είχε ένα σκυλάκι που το είχε μαζέψει από το δρόμο και ο άντρας της του μαγείρευε και το βράδυ κοιμότανε μαζί τους στα πόδια χεχεχε, όταν ο άντρας της αρρώστησε το σκυλί καθότανε πάντα δίπλα του και του έκανε συντροφιά. Όταν ο άντρας της πέθανε, το σκυλί κοιμότανε στο μαξιλάρι του δίπλα της 🥺. Το σκυλί έζησε μέχρι γέρικο μέχρι που αρρώστησε, η κυρία μου είπε ότι αναγκάστηκε να το κοιμίσει διότι υπέφερε πολύ. Αυτό την στενοχώρησε τόσο πολύ που είπε ότι δεν ήθελε να έχει άλλο σκυλί ☹️😢 . Όμως είδα πως πρόσεχε τον Dylan τις μέρες που έκατσε ☺️ και μακάρι άμα γυρίσει να τον κρατήσει, είναι δύο ψυχές που ψάχνουν συντροφιά και φιλία 🥰🤗 σίγουρα θα είναι μια εξαιρετική παρέα για αυτήν 😊.