Cat and grass / Кіт і трава. (En/Ua)

in Hive Pets2 years ago (edited)

received_723587105662306.jpeg

Hello, in one picturesque village, the owners have a cat. He lives on the street. He is not allowed into the house. Such rules are created for him. A cat spends the night in a building near the owners' house, eats there and catches mice there. On this special day, the cat approached me. I immediately incarnated and continued to watch the cat. And the cat came to eat the lush grass that grew near the house. He ate grass as if it were fish or meat. I have never seen such a thing. I always thought that grass was eaten only by domestic animals. But it turns out that vitamins are needed by all people and animals. And cats are no exception, they also consume grass. And in this mountainous region, the grass should be high in vitamins.

received_685880949152332.jpeg

received_3111997675690200.jpeg

Привіт, в одному мальовничому селі, в господарів живе кіт. Він живе на вулиці. В дім його не пускають. Такі для нього створені правила. Ночує кіт в будівлі поряд з домом господарів, там їсть і там мишей ловить. В цей особливий день кіт підійшов до мене. Я одразу втілилася і продовжувала спостерігати за котом. А кіт прийшов їсти соковиту траву, котра виросла поряд з будинком. Від лакомився травою, ніби це була риби чи м'ясо. Я ще ніколи такого не бачила. Завжди думала, що траву їдять лише свійські тварини. Але виходить, що вітаміни потрібні усім і людям і тваринам. І коти в цьому не є винятком, вони також споживають траву. А в цьому гірському регіоні трава має бути з високим вмістом вітамінів.

received_399832128818923.jpeg

received_796782314852587.jpeg

I watched this cat for a long time. This cat should bring happiness to its owners as it has three colors in its fur. I have no animals, and my friends have a cat and a dog. After this herbal meal, the cat washed and went about his business. And I also. Cats are often picky. And they do not let close to them. Some people look like such cats. And some cats look like their owners.

received_5638283326184536.jpeg

received_369582391643185.jpeg

Я довго спостерігала за цим котом. Цей кіт має приносити щастя своїм господарям так як має три кольори в своїй шерсті. В мене тварин нема, а в моїх знайомих є кіт і пес. Після цієї трав'яної трапези кіт вмився і пішов по своїм справам. І я також. Коти часто мають вибагливий характер. І вони не підпускають близько до себе. Деякі люди схожі до таких котів. А деякі коти схожі на своїх господарів.

received_534229788082377.jpeg

received_1021462165154187.jpeg

received_399739412166449.jpeg

Screenshot_20220518-065151_Video Editor.jpg

Sort:  

Яка гарнюня🤗 Коти дуже люблять траву. Мій Томі взагалі від неї шаленіє🐾

Цікаво, бо я раніше такого не бачила. Цей кіт також задоволено хрумав травичку

То ж для них ліки😂. Вони їдять її щоб шлунок від шерсті чистити природним шляхом.

Обожнюю котів із таким окрасом - білий, рудий і чорний. Я не чула раніше про те, що вони приносять щастя, але вони точно особливі )) І до речі, я не вперше бачу, як коти зі смаком їдять різну зелень.

Так кажуть на Львівщині, що триколірний кіт приносить щастя дому, де мешкає.

Буду знати ❤️

Серьозно? Так, трьох кольорові котики то на щастя😂. Тепер будете знати

:)))) В мене ніколи не було котів, а в селі у бабусі до котів було суворе ставлення ))) Але трохколірних я завжди любила найбільше, попри їх незалежність.

Та багато які котики незалежні, то не від окрасу їх шуб залежить 😂

Якщо триколірний, то це киця,дівчинка. Донька каже,що вони коли їдять траву, то так чистять свій шлунок іноді це смішно буває.
Гарна киця, у мене вона б спала на ліжку, а не в прибудові...

Такі мають порядки господарі. Я котика в домі ніколи не бачила. В домі живе маленька старенька собачка.

Chonkers!