Herkese Selam Ben Geldim Hive !

in #hive3 years ago

Çatlayana Kadar Konuşalım Mı ? 😋

Yarışmaya Amerika'dan katılıyorum. Türk yazar arkadaşlarıma kucak dolusu selamlar yolluyorum. Uzun süredir yazmak isteyip de yazamadım .#Hive sitesinde önceden çok ama çok çok önceden Steemit zamanlarında bir kaç hesabım vardı ama sormayın hangi hesaplardı diye :)

Şimdi inceledim baktım. Hive Blog ve benzer ara yüzler çok gelişmiş ve kripto para borsalarını gezerken fark ettim çok iyi gelişme göstermiş Hive.

Birlikte geliştirmek istediğim bir topluluğum olsun istiyorum ve yazılar yazarak hesabı geliştirmek ve tabiki de ekmek de yemek istiyorum yazılarımdan.

image.png

Sizin için Hive da işler nasıl gidiyor keyifler nasıl ?

Bir de sizin fikrinizi almak istedim.Nasıl memnun musunuz ? Hive sitesinde yazarlık yapmak ve hive üzerine yatırım yapmak sizce nasıl fikir ?

Hive kripto para birimi sizce ilk 100'e girecek mi ? Sizce değeri 10$ seviyesine çıkabilir mi ?

Niye bu soruları sorduğumu eminim Hive'ı ve #hbd yatırım aracı olarak gören herkes anlar. Bence bir yatırım en azından (sermayesiz) 1'e 20 kazanç sağlamalı uzun vadede.

Ben yazılarımı Peakd ara yüzünü kullanarak yazacağım.

Sizin önerdiğiniz dapp arayüzleri hangisi ? Tavsiyelerinize açığım. Uzun süredir uzak kaldım Steem'den.

Hive Blog ve Peakd bloğunu tanıtmak istiyorum Türkiye'ye

Amaçlarım arasında #hive ve #peakd sitelerini türk kullanıcılara tanıtarak hem kendim para kazanmak hem de ekosistemin büyümesine katkıda bulunmak.

Peakd sitesi şimdiye kadar incelediğim @ecency ve #hiveblog arasında bana göre en iyi blog yazma aracı.

Aşağıdaki resme tıklayarak hemen Peakd Sitesine Üye Olabilirsiniz

image.png

Peakd sitesine üye olmak için:www.peakd.com adresini ziyaret etmeyi unutmayın.

Sources(Kaynaklar):Images

Sort:  

Hoş geldin güzel giriş😀

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @artistwhale.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more

Congratulations @baygeveze! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 10 upvotes.
Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP