Przepraszam za spam ;)

in #hive4 years ago

Więc tak.
Przeniosłem wszystkie środki ze Steem na Hive w końcu. Wpierw w ogóle mnie ominął rozłam, potem 13 tygodni czekania na wypłatę i w końcu transfer.
Odłączyłem się od Wise i zdecydowałem się ogarnąć trochę temat.

Ponad dwa lata temu przygodę z nowoczesnym JS-em (wcześniej wiele lat programowałem, ale w jakimś punkcie zatrzymałem się bardziej skupiając się na podróżach czy reportażach) zacząłem od napisania dla testu, jak dzisiaj na to patrzę, całkiem niegłupiego bota pod Steem.
Teraz bawię się i napisałem sobie bota pod Hive, trochę aby defraudować, trochę dla nauki.

Mam trzy konta. To, tusieukrywam i tutezsieukrywam. Docelowo te dwa ostatnie mają publikować spam, a to konto ma służyć tylko do upvote'owania aby nie zaśmiecać za bardzo sieci i jednocześnie dać szansę na powrót kiedyś. Natomiast algorytm działa tak, że jeśli tamtym kontom brakujące RC to wtedy wpis publikuje główne konto stąd taki efekt.

Mam szczerą nadzieję, że jeszcze będę miał okazję partycypować w ciekawej społeczności i rozbudowanej sieci.

Przy okazji jeśli macie porady, może powiedzieć co się zmieniło przez ostatni rok / dwa lata, jakie są warte obserwowania społeczności - będę z pewnością wdzięczny ;)

Sort:  

Congratulations @nero12! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 60 posts. Your next target is to reach 70 posts.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

HiveBuzz supports meetups of the Hive UK Community
Feedback from the September 1st Hive Power Up Day

Hmm pojawiły się communities jak na reddicie I oprócz tagu #polish jest też Polish HIVE. Polska społeczność grupuje się właśnie tam.
Nie używaj tagu #steem on już nic nie znaczy tu.

Jeśli publikujesz na YT dodaj posta i tutaj. Fajnie jakbyś też na innych soszialach wspomniał również o Hive.

Nie wiem czy wiesz o plemionach/tribes, które ponad to co oferują communities dają jeszcze dodatkowe tokeny - dodatkowa możliwość zarobku i profilowania do audytorium.

Docelowo te dwa ostatnie mają publikować spam

A dlaczego chcesz sam spam publikowac?

!hw ban

The account belongs to a well-known scammer and spammer.