You are viewing a single comment's thread from:

RE: My first HiveFest experience

in #hivefest2 years ago

Ďakujem, to som veľmi rada. Naozaj som si to užila. Stálo ma to veľa energie, kedže nie som zvyknutá rozprávať nepretržite 4 dni, ale stálo to za to. Plánujeme s Awildom stretnutie v Bratislave a bolo by super, ak by si prišiel tiež. Ešte nie je nič oficiálne, kedže neviem kedy presne prídem na Slovensko, ale určite ti dám vedieť, lebo by som ťa naozaj rada stretla 🙂

Počula som, že ďalší fest by mal byť niekde v Južnej Amerike, lebo je tam veľká komunita, ale nemôžu si dovoliť vycestovať, tak uvidíme 🙂

Stefanovi sa tam naozaj páčilo. Prišiel len na poslednú večeru, ale bol naozaj nadšený. Mne sa ho roky nepodarilo presvedčiť a niekomu inému sa to podarilo počas pár hodín. Ale, účel svätí prostriedky 😂

Sort:  

Jo, HiveFest v Jižní Americe by dával smysl, z této části světa pochází opravdu velký počet Hivers, kteří ale mají většinou výrazně hlouběji do kapsy než Evropané, tak by bylo fajn ten další ročník udělat tam u nich, ať se můžou taky zúčastnit ;) Stretko v Blavě? To by bylo super :) Určitě pak napiš info i do #cesky, píše tam teď i několik Slováků ;)