ego=1/bilgi - iktisat sözlüğü

in #iktisat5 years ago

İktisat Sözlüğü - ego=1/bilgi

ego-esittir-birbolubilgi.png
Source

İktisat üzerine öyle bir sözlük olsa ki her baktığımda öğrenecek bir şeyler bulabilsem.

Öyle bir sözlük olsa ki iktisat eğitimini okul dışında da devam ettirsem diyorum. Google üzerinde aramalar yaptığımda girdiğim sitelerin birçoğu yersiz ve gereksiz bilgilerle dolu içeriklere yönlendiriyor. Yönlendirdikten sonra da konu orada bitiyor. Oysa ben içinde savrulmak istediğim bir site hayal ediyorum. Diğerlerini kötülemiyorum, ego falan değil bu durum. Gerçek anlamda bilgi içeren bir sözlük istiyorum.

Doğrusu içinde mutlu olunabilecek bir site hayalim vardı. Sanırım yakında buna ulaşacağım. Baktım, diğer insanlar yapmıyor. Bunu ben neden yapmıyorum ki dedim. Bazen hepimizde olan bir durum sanırım. Diğerleri adım atmıyor olabilir. Peki biz neden atmıyoruz?

Sadece bilgiye hasret, sadece bilgiye aç olan insanların bir arada hoş vakit geçireceği bir sözlük hayal ettim. Elbette, bu tasarının sadece kafamın içinde kalmasını istemedim. Kısa ve net olarak konuya değinen bir alan adı üzerine kurulu olmalıydı. Kısaca iktisat.online olsun istedim. iktisat sözlüğü

İktisat Online adındaki iktisat sözlüğünü açarak siz değerli insanlarla birlikte öğrenmeye çalışmak istedim. Çevremdeki iktisatçıları da buna teşvik edersem ne güzel bir ortam olur değil mi? Steemit platformunu ilgilendiren kısmı ise kripto paraların ve blockchain gibi kategorilerinde sitede aktif olacak olmasıdır. Steem coin hakkındaki ilk konuyu açtık bile. Steem Coin

Kripto paralar ve güncel ekonomik gelişmelere sıkça yer vermek istiyoruz. Şimdilik kuruluş ve eksiklikleri giderme aşamasındayız. Ön sıralardan yerini almak isteyenlere açığız.

Bilgin olduğu alanda paylaşmaya hazırsan seni de bekleriz. Üyeliğimiz değerli insanlara açıktır, bilginin kulu ve kölesidir. Sizleri aramızda görmekten mutluluk duyarız.

Sort:  

Congratulations @iktisat! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 500 upvotes. Your next target is to reach 1000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard supports the SteemFest⁴ Travel Reimbursement Fund.
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!