Bu Dünyada Ben

26 Eylül 1991 tarihinde dünyaya geldim. İlkokul ve lise eğitimimi İzmir'de tamamladım. Çocuklara karşı olan ilgimi akademik olarak geliştirme amaçlı üniversite eğitimimi Ankara Hacettepe Üniversitesi Çocuk Gelişimi Bölümünü okuyarak tamamladım. 0-18 yaş arası birçok çocukla uygulamalı olarak çalışmalar yaptım. Üniversite eğitimim süresince serebral palsli (beyin felçli) çocukların yer aldığı DÜNSEV'de gerçekleştirilen projelerde sorumluluklar aldım. 2014 yılında lisan eğitimimi tamamladıktan sonra Ankara Gazi Üniversitesindeki Pedagojik Formasyon Eğitimine katılarak branşımı Çocuk Gelişimi ve Eğitimi alanına yönelttim. Bu süreç devam ederken 13 tane gelişim değerlendirme testi ve çocuk yogası eğitimi aldım.

2014 yılından bu yana eğitimci ünvanıyla rehabilitasyon merkezlerinde gelişim geriliği gösteren çocuklara gelişimini destekleyici çalışmalar yürütmekteyim.

İleriye dönük olarak tasarladığım çocuk projelerini hayata geçirmek ve kendi gelişim değerlendirme merkezimi açmayı hedeflemekteyim.

Sort:  

welcome to steemit @ebrutksz, best regards..
hopefully you feel at home here. 😊

Thank you very much :)

Welcome to steemit community, insight, experience and knowledge banayak once here we live just how to take and learn it and you also can share anything interesting to be published in this steemit, salam know from me @teukukhaidir. thank you

Thank you very much :)

Umarım hayallerinizi gerçekleştirebilirsiniz, aramıza hoşgeldiniz :)

Teşekkür ederim

Umarım hedeflerinize ulaşırsınız ebru hanım 😊@ebrutksz

Teşekkür ederim