Witajcie Steemianie!

in #introduceyourself6 years ago

Witam wszystkich


Zanim zaczniemy opowiem jak się tu znalazłem. Moje pierwsze zetknięcie z tematem sieci steemit odbyło się na interface dtube, gdy jeden z obserwowanych przeze mnie kanałów przeniósł się tam. Czas mijał, a ja jedynie wchodziłem poprzez link na kanał, pamiętam, że raz przypadkowo trafiłem na steemit.com, ale nie zabalowałem tam długo. Niedługo potem czytając codzienne wiadomości ze świata, natknąłem się na artykuł na AntyWeb-ie. Po jego przeczytaniu, postanowiłem dowiedzieć się więcej o tej społeczności. W trakcie mozolnego oczekiwania na potwierdzenie konta, postanowiłem odwiedzić polski kanał czatu i to była najlepsza decyzja, jaką mogłem uczynić. Osoby, które tam poznałem (które serdecznie pozdrawiam) zainspirowały mnie i dzięki nim zacząłem rozumieć inicjatywe oraz po części działanie tej społeczności (nadal się uczę :wink: ), dlatego wszystkim polecam uczestniczenie na czacie lub na kanale discord.

Kim ja być?

Zwą mnie Mateusz, aczkolwiek tutaj uraczycie mnie pod ksywką "mkdrwal". Aktualnie uczęszczam do klasy maturalnej i marzą mi się studia informatyczne. Charakterek mam srogi, jednak bez rozwodzenia się nad nim można pokrótce stwierdzić, że jestem osobą kreatywną i ambitną, kiedy się pogrążam w jakiejś sprawię to ze wszyskich sił. Mam bzika na punkcie czasu oraz podnoszeniu produktywności, pozwala mi to na kreatywne i efektywne wykorzystywanie czasu.

Zainteresowania?

W swoim życiu miałem wiele zainteresowań, jak to się mówi: "Człowiek musi wielu rzeczy spróbować, aby dowiedzieć się, czego pragnie". Jednak ustabilizowało się na programowaniu, fotografi i grafice.

Programowanie

Programowania (na poważnie) zacząłem uczyć się 2 lata temu, przez to ta dziedzina stała się moją pasją i najprawdopodobniej w przyszłości stanie się zawodem. Moje pierwsze kody to był romans w podstawówce ze stronami internetowymi, w gimnazjum swoich sił próbowałem w C#, kodując grę w środowisku Unity. Dopiero w szkole średniej zapaliłem się do pisania "prawdziwych" programów. Jeżeli miałbym określić swój poziom umiejętności, to określił bym się na początkującą osobę. Moje główne języki w których programuje to html, css, sass, javascript, jquerry, php, c++, python. Ostatnio, przez przygotowania do matury, mam bardzo mało czasu na programowanie, lecz staram się co jakiś czas tworzyć małe "wyzwaniowe" projekty, aby szkolić umiejętności.

Fotografia

To zainteresowanie jest u mnie przelotne, pojawia się kilka-kilkanaście razy do roku i zazwyczaj jest to powiązane z wyjazdami czy wycieczkami. Swoją przygodę z fotografią zacząłem, kiedy miałem zrobić zdjęcia na pogrzebie. Osoba, która wcześniej była za to odpowiedzialna, nie dała rady i wręczyła mi apart. Wtedy po raz pierwszy starałem się zrobić ciekawe zdjęcia. Wkrótce po pogrzebie zacząłem czytać o kadrowaniu i ustawianiu aparatu… W ten właśnie sposób rozpoczeła się moja przygoda z fotografią. Trochę to dziwne okoliczności. Moje zdjęcia są totalną amatorką, mimo że są robione na lustrzance. Jednakowoż, poprzez brak czasu oraz funduszy (:/), nie jestem w stanie za bardzo rozwinąć tej gałęzi mojego życia. Fotografuję dla czystej przyjemności i niech tak zostanie :).

Grafika

Grafika… Hmm, wszystko miało swój początek, przygoda z rysowaniem również. Rozpoczeło się od pewnej sytuacji (nie chce się wypowiadać jakiej). W podziękowaniu za pomoc chciałem zrobić prezent od serca, więc postanowiłem naszkicować tą osobę. Tak, nie ma to jak ktoś totalnie nie umiejący rysować, a co dopiero szkicować bierze się za rysowanie portretu. Cechy mojego charakteru, czyli upartośc i zawziętość, nie dały za wygraną… Ha! Do dziś pamiętam, jak nad każdym szkicem siedziałem po parę godzin, a i tak nie byłem zadowolony z efektu. Dopiero po kilkunastu próbach udało mi się naszkicowań porządny portret. Dziś odszedłem od szkicowania (znów powodem jest brak czasu), lecz zdobyte wcześniej umiejętności i wiedzę wykorzystuję dziś przy tworzeniu ikon czy projektów witryn.

Nie jest to moje pierwsze zetknięcie z pisaniem postów, lecz to już zostawię na inny wpis tak jak wiele innych rzeczy. Wpisy będą tu prowadzone w ramach bloga, znajdą tu się całe serie jak i pojedyńcze wpisy. Z czasem mam zamiar stworzenie serii takich jak:

  • Programistyczna - Seria tutoriali WebDev
  • Graficzna - Projektowanie ikon, grafik i layoutów witryn
  • Fotograficzna - Zdjęcia z sesji oraz wypadów z aparatem
  • Technologiczna - Podlinkowywanie artykułów wraz z moim komentarzem i przemyśleniami

Pozostałe wpisy nie będą raczej miały własnej serii i będą pojawiać się sporadycznie. Wszystkim wytrwałym, którzy dotrwali do końca wpisu, serdecznie dziękuję i niech kawa będzie z wami.

Sort:  

Ładnie przygotowany post, cześć :)

Dziękuje bardzo, starałem się ^^

Congratulations @mkdrwal! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
You published your First Post
Award for the number of comments
You got a First Reply
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Welcome to Steem. Do read A thumb rule for steemit minnows - 50:100:200:25 for starter tips.
Also get to know more about Steem reading the Steem Blue Paper and share your feedback on our Steem Blue Paper Awareness Initiative
All the Best!!!

Hi @mkdrwal, welcome to Steemit!
Just keep on steeming...

Thanks, I try to do this!

Cześć Mateusz :)
Ciekawie zapowiada się Twój Blog.
Biore się obserwacje!
pozdrawiam

Dziękuje bardzo za wsparcie, mam nadzieję że nie zawiodę ;).

Cześć Mateusz @mkdrwal - witaj na Steemit :)

Ciekawą tematykę widzę będziesz prowadził i super zdjęcie.
Mam nadzieję, że będziemy mieli dużo wspólnych tematów.
Powodzenia i wszystkiego najlepszego na Steemit i w życiu ogólnie.

Jeśli chcesz, to zrobię resteem Twojemu postowi powitalnemu.

Pozdrowionka i miłego wieczorka :)

Piotr
@abc.love.steemit

Było by mi bardzo miło gdybyś to zrobił, pomogło by mi się to przebić ;)
Oby tematy się znalazły, zarówno do rozmowy jak i do kłótni!

Mam nadzieję, że pełne spektrum tematów będziemy mieli, byle na końcu się godzić :)

Już resteem robię. Dołączam do Twojej grupy.

Robię mały up - sorki, jeszcze mała moc.

Trzym się :)

Cześć Mateusz. :)

Witaj Tomek ;)

Witam. Umiałbyś zrobić dla mnie grafike taką mrugającą? Upvote an follow?

Witaj, o ile nie jest to kwestia nagłej potrzeby to da się coś wymyślić ;)

Spokonie poczekałbym😀 a i wynagrodze😜

welcome aboard :)

aye aye capitan :D

Pozdrawiam kolegę i zapraszam do siebie mamy wspólną pasje jaką jest programowanie pozdro @mastek

Napewno nie zapomne wpaść, jak i poudzielać się pod wpisami z programowania ;)

Cześć Mateusz, chętnie pooglądam Twoje posty graficzne 🙂 powodzenia!

No witaj i dziękuje. Trzymam za słowo!

Witaj na Steemit, życzę powodzenia

Dziękuję przyda się, jeszcze długa droga przedemną ^^

Witamy w gronie użytkowników Steemit, życzę powodzenia w prowadzeniu konta :)

Dziękuje bardzo, mam nadzieję że to nie ostanie nasze spotkanie ;)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Fajnie się czyta twojego posta, witamy na steemit :)

Dziękuję bardzo, starałem się^^

Dobry wpis, czekam na kolejne

Dziękuję bardzo, postaram się abyś długo nie czekał ;)

Kto Ci robił logo? :D

Cały proces od początku do końca został wykonany przeze mnie ;)

Siemano Mateusz! :)
Ja również "świeżak" ale już powoli się odnajduje i coraz bardziej zaczyna mi się tutaj podobać. Zostawiam FOLLOW & Upvote.
Powodzonka!

Cześć :) Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)

Witam kolejnego programistę na pokładzie. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

Postaram się abyście nie musieli za długo czekać :)