nieuw op steemit :)

in #introduceyourself6 years ago (edited)

hallo

hallo
Ik ben alison en ik ben nieuw hier op steemit/busy
Ik woon in belgie.
Mijn engels is niet zo goed daarom ga ik meestal in het nederlands schrijven.
als ik eens in het engels wil schrijven dan ga mijn vriend mij helpen vertalen :)
mijn grote passie is muziek.
ik hou ervan om mee te zingen met de muziek en mijn gedachten los te laten gaan.
daarvoor heb ik ook gekozen voor de solsleutel als tattoo.
Over mijn passie van muziek , vertel ik jullie later meer over :)
()

mijn 2 de passie zijn mijn 2 katten. Minoe en Roxy.

Ik miste iets in mijn leven. iets dat ik wou doen in mijn leven , ik hoop dat dit mijn leegte zal vullen.

Hopelijk tot snel weer
Ik wens jullie een fijne avond :)

image.png

image.png

Sort:  

Hey nog even een laatste mogelijke upvote ;-)

Ga je volgen, ben benieuwd wat je gaat schrijven.

Leuke introductie Alison! Ik ga je volgen. Ik ben benieuwd naar wat je zoal gaat schrijven en hoop snel meer van je te lezen.

Dank je :-)

Hey leuk. Nog een Belgische! Welkom op Steemit. Ik ben heel benieuwd waarover je allemaal wil gaan schrijven!

Dank je :-)

Welkom op Steem! Leuk dat je in het Nederlands gaat bloggen. Ik ga je berichten in de gaten houden.

Welkom mijn liefste schatje! Wat ben ik blij dat je nu ook op steemit zit! Laat maar van je horen! ps: heb je even een welkomstvote gegeven :)

dank je lieve schat van mij. ik zal zeker van mij laten horen schatje :). dank je mijn ventje <3

@music-alison Dit pareltje van een post is ontdekt door het dutch OCD-team @jackjohanneshemp en @poeticsnake!

Reageer op deze reactie als u dit accepteert en hier aan mee wilt doen. Door dit te accepteren, maakt u kans op een extra beloning en kan één van uw foto's in onze compilatie post worden gebruikt!

Je kunt @ocd volgen - Je kan daar meer lezen over het project en andere pareltjes van posten vinden!
Wij streven naar transparantie.

Ik accepteer dit . Ik schrijf met mijn gevoel :-)

Aha, jij bent dat meisje/vrouw waar @brothermic zo enthousiast over deed...
Misschien heb je 't al gemerkt aan Michel...steemit kan verslavend zijn. De goede kant van deze verslaving is dat het, volgens mij, de enige verslaving is die geen geld kost, en als je 't goed aanpakt, zelfs geld kan opbrengen.
In elk geval, welkom en schijf er op los

Hallo ja ik ben de verloofde van @brothermic :-) . Ik schrijf alleen op mijn gevoel . Schrijven is mijn passie en ik ben blij dat ik het kan doen op steemit :-) . Dank je