Merhaba, Birbirinden Lezzetli ve Oldukça Pratik Yemeklere Hazır mısınız?

Herkese Merhaba,

İsmim Öykü, @steemit dünyasını uzun süre takip ettikten sonra, sonunda katılmaya karar verdim. 30 yaşındayım; 2 yıl önce evlendim ve şimdi Okyanus isminde 7 aylık bir kızım var. Oldukça hareketli zamanlar geçiriyor. Yuvarlak kafalı ve saçları kızıl olduğu için görenler portakala veya mandalinaya benzetiyor.

WhatsApp Image 2018-01-31 at 10.04.32.jpeg

Uzun süre sinema sektöründe çalıştıktan sonra, kendi işimi kurarak şimdi Sosyal Medya alanında çalışıyorum. Hergün müşteriler için içerik çıkarırken, neden kendim için de bir şey yapmıyorum ki diye düşündüm. Baya bir süredir kripto paralarla da ilgiliyken, Steemit ile tanıştım. Sonuç olarak, artık sizlerle burada bir şeyler paylaşacağım.
Evde yemekleri ben pişirdiğim için yemek yapmakla oldukça ilgiliyim. Özellikle doğal şeyler yemeye dikkat ediyoruz ama tabi her zaman mümkün olmuyor. Aşırıya kaçtığımız da çok zaman var. Ama ekmeğimizi, peynirimizi veya yoğurdumuzu kendimiz yapmaya çalışıyoruz. Yemesi ve lezzeti kadar yapması da oldukça keyifli zaten. Ayrıca, yeni malzemeler kullanarak yemekler üretmeyi ve farklı pişirme tekniklerini denemeyi seviyorum. Bu sebeple, tamamen kendi yaptığım yemeklerin fotoğraflarını ve bunlarla ilgili bilgileri paylaşacağım.

ff.jpg

Örneğin bunun gibi:
Cheddarlı lezzet topları çok iyi bir atıştırmalık olabilir. Özellikle çocuklara et yedirmek için çubuklara takıp eğlenceli bir şekilde de sunulabilir. Cheddar küplerini kıyma ile kaplayıp yuvarlak yaptıktan sonra önce una sonra yumurtaya ve son olarak galetaya bulayıp kızartıyoruz. Dışı çıtır çıtır ve içi peynir dolu lezzet toplarını dilediğiniz sosla yiyebilirsiniz.

Şimdiden herkese çok teşekkür ederim. En az kendiminki kadar sizlerin de paylaşımlarını heyecanla bekliyor olacağım.

Sevgiler