Introduce yourself V2 (Czas na zmiany)!

in #introduceyourself6 years ago

Witam

Część z was pewnie, miała możliwość czytać moje wcześniejsze posty.Przez tak długi czas podejrzewam, że przybyło sporo osób, tak więc postaram się zacząć jeszcze raz (ale też was nie zanudzić).
Mam na imię Mateusz, żyje tak sobie na tym świecie 23 lata i uwielbiam piłkę nożną.

W chwili obecnej pracuje jako Doradca Klienta w firmie RTV EURO AGD. Praca sama w sobie nie jest ciężka(fizycznie), jednak klienci są najróżniejsi. Do takiego klienta potrzeba dużo optymizmu, cierpliwości i przede wszystkim jeszcze więcej cierpliwości :)

Wolny czas w domowym zaciszu, lubię spędzać przed komputerem.Pisząc setki linijek dla większości niezrozumiałego kodu. Specjalizuję się (O ile można to tak nazwać) w języku PHP i HTML. W mniejszym stopniu posługuję się CSS oraz MySQL.

Swojego czasu bardzo aktywnie korzystałem z giełdy kryptowalut Bitbay. Od kilku miesięcy, odgrywam raczej rolę obserwatora, ponieważ preferuje bardziej bezpieczne sposoby na zarabianie pieniędzy
(Będziemy mówić o tych sposobów w następnych postach).

Wracam, ponieważ chciałbym coś zmienić. Ze smutkiem mogę stwierdzić ze moje życie do tej pory, polegało głownie na konsumpcjonizmie. Uznałem że, pisząc tutaj będę miał większą motywację do zmian, ale co z motywacją żeby pisać tutaj?
Postanowiłem więc zainwestować małą cześć swoich oszczędności w zakup STEEM Power.
Środki zamrożone na 3 miesiące, będą motywowały aby je mądrze wykorzystać.
Jeśli posty będą ciekawe i chętnie czytane, rozważam inwestycję pozostałych oszczędności.

Podoba Ci się ten pomysł? nie bądź obojętnych, zostaw coś po sobie to motywuje :)

Sort:  

Welcome to Steemit @pudys :)


Welcome to Steemit @pudys!

I wish you much success and hope you find Steemit to be as rewarding and informative as I have.

Here are some links you might find useful.
Your stats on SteemNow
Your stats on SteemWorld
Your stats on SteemD
How does Steemit actually work?

Introbot is hosted and managed with donations from @byColeman to help make your journey on Steemit be truly rewarding. Your feedback is always welcome so that we may improve this welcome message.
Oh yea, I have upvoted you and followed you. Many blessings from @introbot & @bycoleman

Dobry pomysł :D Leci upvote!

Dzięki wielkie:)

Dobry pomysł! Obyś teraz miał motywację do pisania na Steemit. Ja to się już tak wciągnąłem, że prawie cały mój wolny czas spędzam albo na czytaniu postów innych, albo na pisaniu własnych. Tak więc Steemit uzależnia :) Jak wkręci porządnie, to nie uciekniesz :D

Im więcej ludzi patrzy tym większa motywacja:)
Nie chodzi tu o "fejm", tylko o to że więcej osób może powiedzieć. "Pamiętasz?...."

Loading...