Sort:  

BARDZO dobry post powitalny - witaj. ;)

Dzięki za przywitanie :)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Dziękuję za miłe przywitanie.

Witam i życze powodzenia w rozkręceniu pomysłu.

Dziękuję, przyda się :)

Cześć! Zagłosowałem, klinknąłem follow i czekam na więcej postów. Szczególnie chętnie poczytam o matematyce i muzyce rockowej - podzielam te zainteresowania. :)

Hej, miło mi :) O matematyce będzie więcej niż o rocku, ale na pewno o rocku też będę pisał. Tylko nie wiem jeszcze, jak ze wstawianiem piosenek, tj. czy można.

Myślę, że można - o ile nie sugerujesz w poście niezgodnie z prawdą, że utwór jest Twojego autorstwa lub w Twoim wykonaniu. Widywałem takie wpisy i nikt się tego nie czepiał. Ja wstawiałem niedawno post z utworem w ramach organizowanego wówczas Video Challenge (tematem była muzyka z lat 90.):
VideoChallenge #3 🎸 Joe Strummer and the Mescaleros - Tony Adams

Wow, great entry. I think you will like it here. Welcome fellow sir, :) I have upvoted and followed, I wish you the best of luck on your journey here. If you are looking for likeminded people to follow, peep my profile if you like. Good luck and peace!

Welcome to Steem @tomasz.kosnowicz I have sent you a tip

Hi @tomasz.kosnowicz I hope you enjoy your time here, its a great community !! Nice post, i will follow your account, please follow me at @khunfarang

Welcome to Steemit @tomasz.kosnowicz!
I'm a bot-helper, and I'm created to help. Congratulations on the registration on Steem - you really like it here! If you like me, make an upvote of my comment and follow me. Your upvote will allow you to give more money to new users, such as you. Let's make Steem better together!
I follow you, and to get more upvote and resteem - follow me!
All the money I earn will be donated to charity.
Steem on!

Great introduction, and welcome to Steemit, my friend!

ahhh the joy of factorials... studying probability?

Like I wrote, financial mathematics. Probability is used all the time in this field.

po 2 minutach już nie wiedziałem o co chodzi :D Ale UP odemnie w 100%

Cześć Tomku, welcome to Steem :-)

Dzięki za wsparcie, nieźle podbiłeś mi swoim upvotem :)

Świetnie ze z nami jesteś. Oby jak najwiecej fajnych tematów i treści. Co Cie skłoniło do wbicia tutaj?

  1. Od jakiegoś czasu myślałem, jak by to było prowadzić bloga. To wiązałoby się jednak z projektowaniem strony, wykupieniem domeny... Nie byłem przekonany, czy faktycznie pisałbym na tyle dużo, aby był sens zaczynać. Tutaj mogę pisać i dbać tylko o wartość merytoryczną wpisów.
  2. Lada dzień ruszam dość konkretnie z nagrywaniem filmów matematycznych (ten pomysł także powstał przed poznaniem Steem), więc tutaj przy okazji będę mógł opowiedzieć o matematyce nieco więcej, wzbogacając filmy o różne opisy, anegdoty itp.
  3. Niesamowite jest tutaj to (w odróżnieniu od bloga), że mogę lepiej poznać osoby, które mnie śledzą na przykład na czacie lub poprzez wpisy tych osób.
  4. Jak coś wpadnie przy okazji do kieszeni to będzie fajnie, aczkolwiek na razie nie wiem, czego mogę się spodziewać i nie chcę, aby to było moją główną motywacją.

A stronę znalazłem przez przypadek - artykuł ze Steema pojawił się na wykopie, gdzie trochę się udzielam.

Hii @tomasz.kosnowicz, Nice to Meet U
by #aceh Steemit Community


@muftykutink

Witaj na Steemit! Czuj się jak w domu :)

Cześć. Matematyka nie jest dla mnie stworzona, ale dla osób które się nią interesują to może być fajne. Ja będę czekał na posty z wycieczek. Pozdrawiam :)

Hey... Nice photo collection u got here...welcome to the community and do participate so that you benefit immensely. Okay?

Hey! Welcome to Steemit. Glad you’re on board. Hope you have a good time.

Filmik o 0! doskonały !