Introducing myself

in #introducing6 years ago

Hello Steemit, I'm Shine Zin from Myanmar. I live in Nyaung Done township, Ayeyarwady Region. But now, I usually live in Pathein for my university. I'm studying at Pathein University with Biochemistry Specialization. I love my major, philosophy, music, movies, history, food, travelling, languages and talking with friends. I really want to share our knowledge and information with you and I hope so. And also, I want to make friends, build community, promote life and peace on steemit.
Nice to meet you all.
Be happy and healthy.
အားလံုးပဲမဂၤလာပါခင္ဗ်ာ။ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ Steemit အဖြဲ႔ဝင္အသစ္ သ်ိွဳင္းဇင္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ ဂ်ပန္ကို ကာလတို ပညာသင္နဲ႔ေရာက္ေနပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္က ပုသိမ္တကၠသိုလ္မွာ ဇီဝဓာတဳေဗဒ အထူးျပဳနဲ႔ တက္ေရာက္ေနတာခုဆုိ ဒုတိယႏွစ္ ဂုဏ္ထူးတန္းကိုေရာက္ပါၿပီ။ အားလံုးနဲ႔ေတြ႔ဆံုခြင့္ရၿပီး တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး ဗဟုသုေတြ၊ စိတ္ကူးစိတ္သန္းေတြကို မ်ွယူလက္ခံခြင့္ရေတာ့မွာမို႔ အတိုင္းမသိဝမ္းသာရပါတယ္။ အမွန္ေတာ့Steemitဟာကြၽန္ေတာ္နဲ႔သူစိမ္းေတြဗ်။ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ အခ်စ္ေတာ္က facebook ေလ။ ဒါေပမဲ့သူ႔ဆီမွာ commentေတာင္ဝင္မေရးရဲဘူးဗ်။ postလဲမတင္ရဲ။ သူတို႔က သိသိမသိသိ တအားအဆဲသန္တာကိုဗ်ာ။ ထားပါေတာ့ေလ။ ကြၽန္ေတာ္steemitနဲ႔မိတ္ေဆြျဖစ္လာရတာကေတာ့ 2017ကိုႏႈတ္ဆက္ရင္း စိတ္သစ္လူသစ္နဲ႔ ႏွစ္သစ္ကိုေျခစလွမ္းေတာ့မယ့္ည။ အဲ့ဒီညကုန္ဆံုးတဲ့သန္းေခါင္ယံမွာ ကြၽန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း အသိမိတ္ေဆြေတြကို ႏွစ္သစ္ဆုေတာင္း messageေလးေတြပို႔ေပါ့။ အဲ့ဒီမွာကြၽန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းထက္လင္းေအာင္ဆီကစာျပန္လာတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေရ မင္းစာေလးဘာေလးေရးပါလားဆိုၿပီး steemitနဲ႔မိတ္ဆက္ေပးခဲ့တာေပါ့ဗ်ာ။ ကြၽန္ေတာ္ကစာလည္းေရးခ်င္သား။ တဖက္ကလည္း ဝစီဒုစ႐ိုက္သမားေတြကိုလည္းေၾကာက္ေတာ့ သူက တကယ့္ကိုပဲအာမခံေလရဲ႕။ steemitမွာဒီလူေတြမ႐ွိဘူး ဆိုၿပီးေတာ့ေပါ့။ ကြၽန္ေတာ္လည္းaccountရရခ်င္း မိတ္မဆက္ခင္လိုက္ၾကည့္ေတာ့ တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး အႀကိဳက္တူတာေတြ ဝါသနာတူတာေတြ မ်ွေဝထားၾကတာေတြ႔ရေတာ့ တကယ့္ကိုပဲ ဝမ္းသာမိပါတယ္။ကြၽန္ေတာ္တို႔ေတြ တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး informationေတြကို အက်ိဳး႐ွိစြာေဝမ်ွႏိုင္ၾကလိမ့္မယ္လို႔ ေမ်ွာ္လင့္ထားရင္း အားလံုးကိုႏႈတ္ခြန္းဆက္လိုက္ရပါတယ္။
ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ။။

Sort:  

Welcome To Steemit Bro Shinezin Let's Grow Together Here Hope I can learn something new from you.If You Need Any Help Keep In Touch And Feel Free To Ask Let's Learn From Each Other.I Followed You🤗😍

Thank u for your friendly mind

Welcome bro shinezin