23 Nisan Anım [Cointurk' etiketiyle 26. Proje]

in #kusadasi6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere hayatımda geçirdiğim en güzel 23 Nisanı anlatacağım.
Ben daha 1. Sınıftayken sevdiğim kız folklor ekibine katıldığı için bende aileme baskı yapıp kendimi o kursa kayıt ettirdim. Sırf onu görmek için kursa aralıksız devam ediyordum gözüne girmek için hareketleri evde falan deniyordum ama o da çok yetenekliydi ve tüm grup içinde en iyi ikimiz vardık herkes bunun farkındaydı çalışmalar böyle sürüp giderken folklor hocamız 23 Nisan gösterilerine katılacağımızı söyledi. Hocamız kız erkek olarak gruplara ayırırken hayatımdaki en çok duayı ettim o benim eşim olsun diye ve nihayetinde benim eşim oldu ve en önde biz oynadık gösteri bitip ailelerimiz yanımıza geldiğinde hepsi bizi çok severek izlediklerini söyledi ve kendimce kızın gözüne bir kez daha girmiş oldum. Ailelerimiz hocamızla konuşurken kız beni yanağımdan öptü o an benim için dünyanın en güzel günü oldu sonuçta ilk aşklar unutulmazmış keşke her gün 23 nisan olsa.

Sort:  

Merhaba 26. Proje kapsamında kurallara uyulmamıştır. Kuralları gözden geçirip uyguladığınızdan emin olun. Projenizi düzelttikten sonra discord destek ekibi ile iletişime geçiniz. DQmaaEKKK9hjhzBd4MTr5avU6uyQ6czZ3zTdRd5BNtRrMnw.png