İlk araba kazam

in #kusadasi7 years ago

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere ilk yaşadığım arabayla kazamı anlatacağım,
Daha 9.sınıfım babam arada boş yollarda bana verirdi her erkek çocuğu gibi benimde tutkum çoktu arabaya. İlk ön koltukta otururken vites atmayı öğretti o sürer bense at dediğinde vitesi arttırır veya azaltırdım. Sonra boş yollarda komple bana vermerye başladı arabayı yanımda oturup telefonla uğraşırdı sanki kırk yıllık usta şoförmüşüm gibi güvenirdi. Buda insana güven veriyordu tabiki. Neyse daha 2 kere boş yolda sürmüşüm daha hiç trafiğe çıkmamışım bile kapının önünde araba ve bir kızla muhabbet içindeyim buluşma ayarlandı şimdiye kadar hep yaptığım şey otobüsle gitmek ama bu kız farklı ve benim beynimde arabayı kullanmayı biliyorum nolcak ki düşünceleri şeytana uydum aldım anahtarı babamın cebinden sokağımız çıkmaz sokak geri geri çıkartmam lazım ilk defa geri geri kullancam 3 kere istop ettirmeme rahmen çıkartmıştım ama vites mandallıydı baktığımda 1 de gözüküyodu r de olduğunu unutmuşum. Debrajdan çekip gaza yüklendim araba birden arkaya zıpladı arabaya çarptım arka cam inmişti direk arabadan indim koşarak eve gittim nasıl bir korku var suratımda babama söyledi diğer araç komşunun aracıydı ve halletti babam bin yüz lira girmişti babama ben baya bir dövcek sanarken hiç bişey demedi sadece bir husumet bin nusumetten iyidir dedi çarpmasaydın hep kaçırıyor olacaktın dedi kızda yalan oldu.

Sort:  

#steemit

Please only use the “steemit” tag for articles distinctly related to Steemit, the website, itself.