İphone 7 su geçirmezlik özelliğiyle kötü bir anım

in #kusadasi7 years ago

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere geçen yaz yeni aldığım iphone 7min nasıl bozulduğunu anlatacağım,

Sezon bitti biticekti ve işten ayrılmıştım.Arkadaşım hala çalışıyordu ve bana gel uğra demişti. Normalde gitmezdim ama en yakın arkadaşımdı ve çalıştığı yer milli parktı. Güzel bir yerdi. Yol biraz uzundu ve bi öğrenciye göre pahalıydı. Neyse çağırdı işte sezonun sonu olduğu için çok iş olmuyor beraber denize gireriz dedi. Bende iphone 7yi alalı daha bi hafta bile olmamıştı.

Uzun yolu fotoğraf çekine çekine müzik dinliye dinliye kısaltmıştım. Gittiğimde boştu kumsal beraber denize girelim dedi bana. Bir sigara içip girdik denize sonra ilgimizi çeken 2 tane kız vardı. Arkadaşım şu telefonun işe yarasında az şu kızları etkileyelim dedi. Dedim olum denizdeyiz nasıl olcak o iş bilmiyor musun sanki su geçirmediğini o kadar para verdin olsun o kadar dedi zaten. Biliyordum ama hiç denemedim insan riske atamıyor haliyle. Ben sıcak bakmayınca fikre çıktık denizden bana videolar izletti iphone 7 su altında çalışma videoları falan. Bende gaza gelince hadi yapalım şu işi dedim.

İlk tereddütle suya sokup hemen çıkartıp bakıyordum bir şey oldu mu diye bir şey olmadığını görünce başladık su altında videolar fotoğraflar çekmeye ben hızımı alamadım telefon elimde yüzüyorum resmen dubada dibe girmeler kulaç atmalar sonra çıktık denizden duşa girdim duş kabininde telefonada tuttum tuz olmuştur diye şarz yerine kamerasına falan tuttum hiç bir sıkıntı yok. Eve dönerken bi baktım yolda birden kapandı nasıl ter bastıysa bana ağlıyacak gibi oldum zaten hemen eve uğramadan aldığım teknosa mağazasına gittim. Dedim denize girdim böyle oldu dedim adam da demesin mi sadece tatlı sulara karşı bu özellik geçerli ve en fazla 1,5 metre basınca dayalı diye. Kavga çıkacaktı resmen garanti kabul olmaz diyince bende kasko yaptırdım o kadar diyince öyle desene kardeşim dedi hal olur ozaman dedi ve 20gün sonra yenisini yolladılar.