Jade beach club

in #kusadasi7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere yazın ekstraya gittiğim jade beach clubı anlatacağım,
İşten çıkmıştım ve barmen cüneyt abi ekstra iş olduğunu söyledi keş paraya ihtiyacım vardı ve hemen eve gidip üstümü değişip gittim. Bende beach clubta çalışıyordum ama burası ayrı bi yerdi kendimi acemi hissetmiştim. Fenerbahçe günüydü böyle bir gün varmış yani oyüzden mekanda deha çıkacaktı.

Çalışmasak ünlü göremicektik. Tüm ekstracılardan önce geldim ve herkesle arayı yaptım klasiktir ekstracıya fazla yüklenirler ama bana kolay iş verdiler diğer ekstracılardan ötürü çünkü çalışkan durdum ve samimi takıldım zaten böyle yerlerde çalışmak benim hoşuma gidiyordu. Severek yaptığım için özenirdim. Ama işten çıkıp gelmek sabaha kadar süreceğini düşünmek ve sabaha gene işin olması beni ürkütüyordu.

Beni arkaya meyve tabağı hazırlamaya verdiler bu kolaydı ama hiç insan göremiyordun. Bi ara boşa çıkmak istedim biriyle yer değiştirdim. Herkes fener formalı meşaleler her masada açılmış viskiler votkalar adanın en elit insanları gayet güzel bir deneyimdi. Ama sabah 5 te çıkabildim ve 2 saat uykuyla işe gittim.

Sort:  

Congratulations @breakers! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!