Pazar günü keyfi

in #kusadasi7 years ago

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere neler yaptığımı anlatacağım,

Gece geç yatmama rağmen iyi bir uyku uyudum ve evde kimsenin olmaması huzuru vardı üstümde kalkıp son ses müzik ile kendime güzel bir menemen yaptım ve bi güzel gömdüm onu dünden planımız belliydi denize gidecektik nerdeyse kış gelmişti ve böyle bir çılgınlık yapmaya karar verdik. Tabi cebimizde para olması lazımdı burdada devreye steemit giriyor. Burdan steemit kusadasi ailesine teşekkürlerimi iletiyorum bana bu imkanı verdikleri için.

Hesaptaki Paramı çekmiştim ve kafam rahattı. Hazırlanıp direk buluştuk 3 arkadaş kadınlar denizine gittik ve havluları serdik. Ses bombasından fiyakalı bir müzik ve güneş gözlükleriyle voleybol çevirdik kumsalda. Dakikalar geçtikçe plaj hayret edilcek kadar kalabalıklaştı. Hava baya güzeldi ilk cesareti ben gösterip denize koşarak girdim. Bu su adamı sakat ederdi o kadar soğuktu duramadan hemen geri koştum kumsala. Marketten aldık biramızı mezemizi açtık haber yok yardan ahmet parlaktan girdik biraz tiribe sonra getirdiğimiz kağıtlarla oyun oynadık.

Saat 4 gibi döndük eve gün bu kadar kısa bitmemeliydi Duşumuzu alıp çıktık ve boş olan arkadaşın evine dürüm söyledik sonra çıkıp 3 saat kadar internet kafede lol atıp dağıldık evlere.