Sigaranın üstümdeki zararlarını fark ettiğim o gün

in #kusadasi7 years ago

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere bu genç yaşıma rağmen atikliğimi gücümü sigara yüzünden nasıl kaybettiğimi anlatacağım,

Küçükken futbol kursuna giderdim fiziğim oynayışım baya iyiydi en basit örnek olarak herkes maçlarda beni ilk alırdı beni çağırırdı daha bugün olan halısaha maçında geleyim mi dediğimde kardeşim karşısı çok sağlam dediler yani bu demek oluyor ki ben onların dişinde değilim. Farkındayım baya kötüleştim futbolda zaten 15dakika koşuyorsun kesiliyorsun şu sigara denilen illet yüzünden. Hızlıda koşamıyorsun o ayrı bi mesele tabiki.

Bugün beden dersinde hoca fiziksel test yapacaktı. Esneme mekik şınav vb. 4 yıl önce askeri lise sınavını kazanıp mülakatlara gitmiştim mekikte gurubumda birinci olmuştum. 60saniyede 52 mekik çekmiştim. O zamanlar spor tutkusu oluyor çocukluk işte evde şınav çekerdim tek seferde 20-25 yapardım. Bugün işte 15 mekik çekebildim. Şınav 18 yaptım. Ölmüşüm resmen en dinç olacağım vakitlerimde.

Her şeyden önce büyümeme engel oldu bu zıkkım. Boyum kısa kaldı. Bunların dışında hasta olunca daha zor iyileşiyorsun ve öksürürken ciğerlerin çok acıyor. Dedem bu sigara yüzünden kanser oldu ve şimdi sizlere ömür. Ben hala ders alamadım. Adamı yavaş yavaş öldürüyor. Bundan rahat içenler. Zaten ağızlarında bir laf içende ölüyor içmeyende. Oysa ne çok kaybı var hayatınızdan. Kızlara artistlik olsun ufak tefekte dert dediğimiz şimdi baktığımda komik gelen şeyler yüzünden başlamıştım. Lanet olsun o güne istesemde bırakamıyorum artık. Bi kere deniyeyim dedim bırakmayı cebimde paket parası kalınca ne alcam ki başka dedim. Başka bişey para etmiyor gözümde.