Stresliyken sen sen değilsin[Cointurk 19. Projesi][tokyo007#5056]

in #kusadasi6 years ago

Merhaba canlarım.Stres yüklü insanlar.Neden stresliyiz anlatsanıza biraz?
Çünkü yaşıyoruz bu hayatın bir parçasıyız.Bu hayatta yaşamak için çaba harcıyorsanız elbette stresli bir insan olacaksınız bu kaçınılmaz birşey.Bana stresle nasıl başa çıktığımı sormuşsunuz.Bende diyorum ki size stres baş edilecek bir şey değil.Stresi hayatımızın bir parçası olarak görüp onunla birlikte yaşamayı öğrenmemiz lazım.
Bu projeyi aslında ilk yayınlandığında gördüm fakat kendimi bir şeyler yazmaya hazır hissetmedim ve kendi kendime düşünmeye başladım.En derin düşünce yolculuğumu da dün otobüste yaptım.Otobüsten dışarıyı izliyordum her zamanki gibi kulaklığımı takmış müzik dinleyerek etrafı seyre dalmıştım.Sonra ne kadar çok insan olduğunu ve her birinin kimbilir kendi içlerinde ne dertleri var diye düşündüm.Bazen kendimi yaşlı bir amca bazen de kendimi 3 yaşında bir çocuk gibi hayal ettim.Sanki bir filmin içindeydim.O kadar fazla hikaye vardı ki kimisi belki çok sıradan kimisi hayretler içeren.Ama hepsinde bir nokta kadar da olsa stres vardı bu aşikardı.
İnsan bazen kendisine de bu şekilde bakabilmeli.Sanki bir otobüsün penceresinden kendinizi izliyorsunuz.Ama siz o değilsiniz.O kalabalığın içindeki bir insansınız kendi derdinizle bir oraya bir buraya koşan.
Bunu yaptığınızda kendinizi iyi hissedeceksiniz.Aslında stresle baş etmek için hiçbir şey yapmamak gerek.Kulağa basit gelsede zordur bu.İnsanlar buna meditasyon diyorlar.Kendi içsel yolculuğunuza çıkın.Bırakın bişeyler yapmayın.Siz zaten bir şeyler yaptığınız için streslisiniz.Şimdi hiçbir şey yapmadan kendinizi dinleyin susun sessizliği dinleyin.Tüm aktivitelerden daha iyi geldiğini farketmeniz çok uzun sürmeyecek.

Sort:  

Congratulations @masaisa! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @masaisa! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!