PUZZLE STONES

in #kusadasi7 years ago

Merhaba steemit ailem

Uzun zamandır erkek arkadaşıma küçük el yapımı bir sürpriz yapmak istiyordum . Dün gece aklıma bir fikir geldi ve yapmaya karar verdim .

Bugün çiçekçiye gidip küçük kırmızı renkli taşlar aldım ama yüzeylerinin pürüzsüz ve düz olmasına özen gösterdim . Çiçekçiye de buradan ayrı teşekkürlerimi gönderiyorum . Çünkü istediğim taşları seçerken bana çok yardımcı oldu . Çiçekçiden çıktıktan sonra çikolata dükkanına gittim . Renkli badem şekerleri ve minik gelin damat biblosu olan bir çikolata aldım .

Evet sıra geldi hazırlamaya .

Okuduğum bir kitaptan beğendiğim sözü önce kağıda yazdım , kaç harf olduğunu saydım . Silinmeyen bir kalem ile taşların bir yüzüne sözdeki kadar harf sayısı yazdım . Diğer yüzlerine ise söz hangi harften başlıyorsa sırasıyla taşların arkasına yazdım . Örneğin ; 1 2 3 4 sayılarının arkasına seni kelimesini yazdım , 1 in arkasına s , 2 nin arkasına e , 3 ün arkasına n , 4ün arkasına i gibi ..

Taşlarımız tamamlandı . Kalp şeklindeki kutunun içine taşları güzelce yaydım . Üzerlerine aldığım renkli badem şekerlerini serptim ve en son olarak gelin damat biblolu çikolatayı ortaya koyduktan sonra kapağını kapattım .
İşte hediye kutumuz hazır .

Arkadaşınıza , kardeşinize , annenize , sevgilinize hoşunuza giden sözleri değişik şekilde sunabileceğiniz bir fikir .

Teşekkürler steemit ailesi .

Sort:  

Ters tepebilir bu iş ama :D Şimdi kendimi düşünüyorum.. Üşengeçliğimi :D Yani bunları tek tek dizer miyim hiç bilmiyorum :D