Lego Batman - Pierwsze Starcie: początek mojej przygody z filmami

in #legobatman2 years ago (edited)
Authored by @StanB

Mój początek przygody z filmami

 " " \"Lego Batman - Pierwsze Starcie.jpg\"""

Lego Batman - Pierwsze Starcie

Zaczęło się w 2015 roku. Miałem wtedy duży zbiór klocków lego którym odgrywałem różne przygody Batmana. Rodzice podsunęli mi pomysł żeby nagrać z tego film poklatkowy, i pomogli mi z kwestiami technicznymi.

Zorganizowali mi statyw do którego przymocowałem swój telefon, i pomogli z pierwszym ujęciem z śmigłowcem. Wzięliśmy drabinę, szczotkę i sporo taśmy klejącej. W ten sposób powstała konstrukcja na której zawiesiliśmy śmigłowiec użyty przez siły Ras al Ghula. Proces produkcyjny był dosyć chaotyczny, scenariusz miałem w głowie, i kręciłem sceny kiedy się dało. Pościg samochodowy robiłem tuż przed zajęciami w szkole, przez co się trochę spóźniłem na lekcję.

Montaż był najtrudniejszą częścią. Używałem programu Windows Movie Maker, który był prymitywny i niewdzięczny. Sporo się z nim użerałem żeby sklecić ze sobą zdjęcia i efekty dźwiękowe. Dźwięk akurat był najłatwiejszy, ponieważ samemu wydawałem wszystkie odgłosy.

Film ten pod względem scenariusza i wykonania jest bezwartościowy, ale miło mi jest wracać do niego w charakterze pamiątki.

​Filmy które opisuję można zobaczyć pod kanałem yt pod adresem:
https://www.youtube.com/user/stanbujify
Założyłem też kanał na CDA, na wszelki wypadek:
https://www.cda.pl/stanbuj

Sort:  

Cześć StanB! :-)
Dodaj tag #polish - będzie łatwiej znaleźć

Dzień dobry, dziękuję za radę. Już dodaję :-)

Congratulations @stanb! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You got more than 10 replies.
Your next target is to reach 50 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

NFT for peace - Thank you for your continuous support
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!