You are viewing a single comment's thread from:

RE: 3. Station: Das nichteuklidische Lehmhaus

in #lehmhaus4 years ago

Na jo, én is nagyon őrűlők, mert ritka itt a lehetőség, magyarul irni meg beszélni.
Már félek, hogy kipusztul am magyar kultura. Mikor voltál utolyára otthon?

Figyi, volt itt egy #magyar iskola, Kastl űber Ambergben. Te esetleg ott voltál?, mert én voltam 1984-85ig, 5. és 6. osztály.

Különben itt is vannak magyarok, csak az a baj, hogy már nincs semmi kapcsolat, itt a magyarok nem tartanak össze. Szintén egyik barátom, Nagy Attila volt a neve, nem régen meghalt.

Na jo, igyekezek fejleszteni a blogomat, szintén financiális szempontból eddig nem éri meg. Sokkal tőbb időt költők vele mint amennyit kapok, de szerintem soknak igy megy. És a hive ára kurvára lement.

Te tudot mi lesz az uj forkal? Miert csinálják és mi változik nekűnk?

Sort:  

Kastl über Amberg! Igen, hallottam róla, de tényleg csak annyit hogy van. Még a magyar iskoláról se tudtam. Bár most szétnéztem egy kicsit a netten, és tök szép tájnak látszik. Hogy ott egy hegy tetején jártál suliba... Biztos nagy élmény volt. Az én iskolám az úgynevezett Landschulheim Wiesentheidt volt, a Landkreis Kitzingen-ben. Mi a szomszédos Rüdenhausen-ban laktunk, szintén egy Castell nevű falucska mellett.

Legutoljára 2012-ben voltam Magyarországon, illetve azóta Európában sem voltam. Ideje lenne már, de éppen most ugye amúgy is nehézkes. Na majd máskor.

Hahaha, ja, a HIVE-ot én sem zsömlére gyűjtöm. Tehát nincs szándékomban kivenni bármennyit is. Sokkal inkább token-nek látom, tehát arra jó, hogy itt a blockchain-en befolyásunk legyen. Arra nagyon jó. Szerintem ezért működik ez a közösség itt, sokkal inkább mint a többi, megszokott szociális médián. Meg aztán izgalmas látni, hogy menyire értékelik egy-egy bejegyzésemet. De ha pénzként kezelném, az tényleg frusztráló lenne.

A fork-ról nem tudok semmit. Bár az igaz, hogy mióta Hive lettünk, sokkal több változást és újítást veszek észre, mint a régi láncon. Tehát hajrá!