UNBAGGING UNBOXING! - AVerMedia LGP 2 Plus

in #life6 years ago


Finally I can play in 4k and have a good video quality for my games :D


Filmy bez cenzury jak na SafeSpaceTube:

steemit - https://steemit.com/@carrioner
DTube -


DLive - https://www.dlive.io/@carrioner


Art. 54. Zasada wolności poglądów
Dz.U.1997.78.483 - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.

  1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.

Chcesz wspierać moją twórczość?

Patronite:
https://patronite.pl/carrioner
Koszulki:
https://carrioner.teetres.com
Jak masz za dużo kasy PayPal:
https://streamlabs.com/carrioner
A tu nie tylko PayPal:
https://tipanddonation.com/carrioner

Aktualny adres Bitcoin:
151qwfwjSrvgeNnGCmc2hUzc1EAaEDojjc


Socjale czy jakoś tak:


https://www.minds.com/Carrioner
http://twitter.com/HDCarrioner
http://www.facebook.com/Carrioner

Moi patroni:
EddY GhosT, Grzegorz Szczerba, Jebacz Leśny, NumeroDrugo, Tomek Kozłowski, Bartheek, Żywy, Wujaszek Mateusz, LittleFoxy94, Hubert Raciborski, Aga, crusader, iMarcel, zabieganyjestem, Viper, Leszard, Akkiro, warrior20003, Michał Z., Gregory


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  
There are 2 pages
Pages

... ostre cięcie. Ciąg dalszy nastąpi ;) ?

Duża część filmów u Carrio tak się kończy. Jakby miało być coś dalej, to raczej byłoby tutaj. :D

Gdzie mogę dostać taki kubek? xD

Możesz sobie kupić.Link masz w opisie każdego filmu.Tam gdzie koszulki.Mam taki i dzielnie służy mi w pracy.

W opisie masz link w opisie pod Koszulkami.

Sam będę musiał sobie taki kupić, bo w robocie mój stary kubek mi wyleciał z rąk podczas mycia i ucho się u...rwało. Może sobie kupię ze dwa lub trzy na zapas :)

,,Ten Kanonier to tylko krzyczy i obraża a ja jestem taki wrażliwy, więc zadzwonię i będę się żalił innym jak on obraził moje uczucia, bo moje uczucia są ważne i każdy musi o tym wiedzieć meeeee" Powiedział jakiś jełop

Mi to się podobają komentarze w stylu:
Masz rację, ale... (jakieś tam pierdoły)
Po słowie "ale" wiem, że już będzie śmiesznie :D

Jak do grubego powiesz, że jest grupy to jest nękanie, bo jest życiowym nieudacznikiem i wpierdala batoniki, pizze i Donalda przez cały dzień. I to jesteś za to winny. ''Jak do grubego powiesz, że jest grupy to jest nękanie'' Piękne :) Jak ja lubie jak ona drze mordę w ten sposób. ahh :) Aż mi się chce wyjść na dwór pooglądać grubych ludzi.

Mama! mama! powiedz mu że on wcale nie jest śmieszny! mama! on obraża ksześcijan!!! Mama powiedz mu żeby się zabił!

kds

Brakowało mi tylko "Krystyna cicho bo morda spuchnie jak dla kota" :)

To już nie ten zapach co kiedyś jak się otwierało nowy sprzęt. Teraz to pachnie zjełczałym pierdem z Wietnamu. Niby podobne ale ale brak tej nuty kwitnącej wiśni w tle...

@zygibo jakiś update do Krystyny był, że tak się śmieje czasem w tle? ;)

Używanie słowa "głupi", nieważne w jakim kontekście, większość osób potraktuje jako atak personalny, bo nie zważy na poprzedni epitet, jakim jest "mentalnie". Żeby unikać nieporozumień używałbym "z zacofanym światopoglądem", ale ogólnie to z filmem się zgadzam.

jełop wyjaśniony po profesorsku

Nareszcie mam konto na Dtube :D

Jak się sprzęt sprawuje?

Ten moment kiedy ogarniasz że w 5:50 minucie , za plecami Carrionera, to tak naprawdę nie jest Rambo. Tylko Carrioner :D
Po prostu sztos ^^

Like like like like

Cieszę się że dzieki tobie założyłem tu konto,w końcu jakaś normalna platforma przynajmniej narazie.Żeby banować kogoś za swoje przekonania,yt schodzi na psy

no to masz powód , aby znowu zadzwonić do Stacji Ateizm .

To teraz na nową kamerkę.

kamerka jest nowa, był unboxing, ale Cario mógł coś zkasztanić i jakoś takoś mało jest tych FPS... :P

A właśnie! Paluszek się zagoił już? :D

Sztosik Kozak Ziomuś Szaanuję :D

Cichaj tam Krystyna XD

Film jak zawsze na poziomie! :D

Gratuluję zakupu i czekam na Live'a!

tfu na 4k tylko 8k

za tego plebsa masz up

no 4k, a co na to PlePlePlebs ? szuflada ci się wysuwa, szkody górnicze czy co? ;)
Zalatuje butami, a jak smakuje?
Zdecydowanie jest drugie dno w tym filmie.

z ktorego to odcinka (stacji ateizm)?

Unboxing zrobiony, jełop wyjaśniony.... i tyle :)

Pasażerów wysiadających na stacji Carrioner prosimy o udanie się do wyjścia

Fajny nóż

Lepsza jakoś to i nowej widowni więcej może się pojawi. Wiadomo ważne jest pierwsze wrażenia a nie taka morda parchata z pikselami na ryju xD powoli powoli i całe studio nagraniowe będziesz już miał :) powodzonka

jak ja mam telewizor hd i na nim gram to jestem podludziem ?

o melepeta dzwoni i bredzi :D

O Panie... Na Avermedię się szarpnął. Teraz to dopierdo będzie :)

Unboxing zrobiony jełop wyjaśniony:).Fajny nóż

Banging Unbanging

Leci pałkerson w górę ✌🏽

Czemu ten rambo z tyłu strasznie przypomina carrionera to ja niewiem xD

Cicho Krystyna bo morda spuchnie jak u kota

Romuald Piątek od lat pokazuje na yt i na fb, że żyjemy w państwie bezprawia. Mówi, że sędziowie kiedyś złamali prawo i wszyscy urzędnicy odmawiają ich ukarania. Próbuje więc paląc flagi, wyzywając sędziów, prezydenta od najgorszych chce doprowadzić do postawienia mu zarzutów a wówczas mówi, że przed sądem chce zwrócić uwagę na to, że sędziowie celowo łamią prawo i żąda ich ukarania. Mówi, że ma 4 czy 5 postanowień, że jest zdrowy psychicznie. Prokuratura nie wyznacza terminów rozpraw, policja zatrzymuje go kilka razy za ten sam czyn. Pan Romuald mówi, że ponownie zatrzymanie na podstawie tych samych dowodów jest niedopuszczalne. PS. jak ty robisz , że twoje filmy yt banuje a pana Romualda nie?

Duży plus za odwagę nazwać osoby ze swojej rodziny mentalnie głupie. Popieram fakt, że twardo trzymasz się swoich zasad.

Witam wszystkich zapraszam na mój kanał na dtube który z czasem się rozwinie i Będą lepsze gierki

Carrioner Najlepsza Polska stacja

Dobrze jest sobie posłuchać wieczorkiem polecam!

Należy podkreślić to również w komentarzu. 4k kurła.

There are 2 pages
Pages