Gerçekten ne istiyoruz?

in #life6 years ago

yellowstone-lake-and-caldera.jpg

Kafanızda iki soru var. Para kazanmak mı daha önemli yoksa hayatı yaşamak mı daha önemli? Ben yaşamayı tercih eden bir insan olarak size umrunuzda olmayan kendi düşüncelerimi anlatmak istiyorum. Evet okumadım. Evet kedi ulaşamadığı ciğere mındar dermiş. Kıskançlıktan patlayıp çatlıyorum arkadaşlar.

Buraya kadar geldiğinize göre bu boş yazıda birşeyler öğrenmeyi umduğunuzu düşünüyorum. Ailemizin yaptığı hataları tekrarlamak ne kadar hoşumuza gidiyor değil mi? Onlar gibi para kazanmak istiyoruz. Onlar gibi çocuk yapmak istiyoruz. Onlar gibi işimizi batırmak ve tekrar yüceltmek istiyoruz. Arkadaşlar şunu kabullenelim. İstemesekte bilinçaltımıza onların yaşamları işlemiş. Farkında olmadan böyle yaşıyoruz. Sigaraları yakıp bunun üzerine bir düşünelim.

Egonuzu gerçekten aştıysanız bu paragrafta sizleri karşılıyorum. Bir şeyi aşmanın ilk aşaması kabullenmektir öğretisinden yola çıkarak hatalarımızı kabullenelim arkadaşlar. Okuduğunuz boktan okulların boktan bölümlerinde kafanızda hep aynı sorular yankılanıyor.

BEN GERÇEKTEN OKUMAK İSTİYOR MUYUM? BEN GERÇEKTEN ÇALIŞMAK İSTİYOR MUYUM?

Neden bize dayatılan sistemin gerekliliklerini yerine getirmeye çalışıyoruz? Neden çark olmaya çalışıyoruz. Gerçekten hayatı garantiye almak bu mu?

KURUMSAL BİR ŞİRKETTE ÇALIŞIP DÜZENLİ MAAŞ ALMAK. WAOOOOOOOOOWWWWW

Kafayı kaldırın biraz doğayı keşfedin. Derslerinize ayırdığınız vakti sosyal olmaya, sanat yapmaya ve spor yapmaya ayırın. Kafada şöyle bir algı oluşabilir "Aga çok güzel diyon ama Türkiye şartlarındayız yeeeeaaaaa". Hayatınızı nasıl planlarsanız öyle gider. Eğer kariyer üzerine odaklanmayıp parayı amaç yerine araç olarak kullanmayı öğrenirseniz emin olun Türkiye şartlarında daha mutlu yaşayabilirsiniz.

Sonuna kadar gelebildiyseniz helal olsun.