You are viewing a single comment's thread from:

RE: Het geheim van gelukkig zijn

in #life6 years ago

Wel, tijdens mijn dagelijkse wandeling laat ik alles op me af komen, en geef dat alles een positieve draai. Het zit meestal in simpele dingen zoals deze periode bijvoorbeeld; vallende bladeren...is iets simpel, maar heb je al eens goed gekeken naar ELK blad? Er is geen enkel gelijk, mooie vormen, prachtige kleuren. Niet alleen dat, maar ook de geuren die zijn uniek plus mij brengen ze meestal herinneringen die dikwijls terug gaan naar mijn jeugdjaren.
Bij mij zit het geluk vooral in de kleine dingen. Een simpele "goede morgen" kan al een vriendelijke glimlach op iemands gezicht brengen.
Niet morren, genieten... dat is zo'n beetje mijn moto.
Prettige dag nog

Sort:  

Dat ben ik helemaal met je eens!