You are viewing a single comment's thread from:

RE: Three Days Without Coffee

in #life6 years ago

azta meg a mindenit!😁 olvastam mondom irom majd hogy igyal fekete teat tejjel az ugyan olyan erre olvasom tovabb irod a zold teat😂
van meg egy megoldas a elvonasi tunetekre.

CSOKI!!!!!😂

En anno a snickersel szoktam le a cigirol. Lehet most is az kene. El kell foglalnod magad es napi 2 snickers😉
Nekem mukodott😊

Csak kitartas! ( amugy te meg mindig jobb helyzetben vagy mint en😂 Latod felem jon a tajfun megint. Olyan vagyok mint egy magnes. Ha ez is meglesz mehetek megint a hirekbe) 😂

Sort:  

A fekete tea nekem nem megoldás, ugyanis abban is van koffein bőven és nem is szeretem. A zöld tea sokkal jobb megoldásnak nézett ki és egészségesebb is. Amúgy meg nem akartam egyik függőséget a másikra cserélni. Ezt sem fogom rendszeresen inni, csak most még megvan a szokás, hogy igyak valamit és amúgy meg jólesik a citromos meleg tea a gyomromnak.
Csoki? Szeretem nagyon, tegnap bevágtam egy egész tábla tibi csokit egymagam! No ezért nem veszek, csak ritkán és akkor is csak a kicsit, max. 50 grammost :) Aki nem tud illedelmesen viselkedni, az így jár :D
Szeretnék fogyni pár kilót, de csak hülyítem magam, egy helyben tapogok :)))

oooo ha fogyni szeretnel akkor nem kell mas csak egy kis stress😂😂😂 nekem bevallt. meg 16 oras muszakok barban. 102kg-rol lementem ( most figyelj ) 70-re. Par honap alatt. Most meg a Fulop kajatol fogyok le😂
Ha egyszer hazajutunk tuti felszedek en is meg a parom is 20kg-ot😂😂😋
Csak eloszor eljuk tul a tajfunt. ( Viccet csinalok belole de radirozik a seggem nagyon ) Ilyen ember nincs is meg egy mint en. 10 ev alatt 3 super tajfun es en mindig kikapom. 😂